שיעור 1: פתיחה, תודות, מטרת הקורס ריפוי הילד שבי

תודות ל:
ד”ר
ג’ילבר רנו- ריקול הילינג
ד”ר האמר–  רפואה גרמנית חדשה
רפי רוזן- ביואורגונומי
פרופ’ ווילהלם רייך– אורגונומי
ד”ר גוגל
ד”ר ויקי

אנחנו כאן כדי לגלות את מה שמנהל אותנו בתת-מודע, המוח ההישרדותי שלנו “יוצר” את המחלה כחלק מפתרון של האתגר עמו ההורים התמודדו

הגורמים למחלות
שום דבר לא קורה בגופנו באופן מקרי. 
המחלות מבטאות: 

  • אירועים שקשורים בעץ המשפחה.
  • אירועים שקרו בגלגולים קודמים.
  • אירועים שקרו טרום לידה: 9 חודשים לפני ההפריה, הפריה והריון,
  • אירועים שקרו בלידה,
  • אירועים שקרו עד גיל שנה.
  • אירועים שקרו בגיל שנה ועד ימינו.

חייו של כל ילד מתחילים במחשבה או בחוסר מחשבה של הוריו. בהתאם לנושא שאיתו בא המטופל, יש לברר מה קרה בתקופה שקדמה להריון, בזמן ההפרייה, במהלך ההריון ובשנה הראשונה לחייו.
יש לבדוק מה המטרה של חייו בעיני הוריו?
האם תוכנן לא תוכנן?
כל זה במטרה להראות לו / להסביר לו שמה שהוא עובר, לא בהכרח שייך לו, זה שייך לתוכנית של הוריו, למה שהוא קלט בתת מודע מהסביבה.
כמו שהמוח פירש את המציאות אז, הוא יכול ל”תקן” עכשיו.

שאלות להורים לאיתור הבעיה של הילד:

  1. מה הייתה הציפייה שלכם מהילד כשנודע לכם על ההיריון?
  2. איך ראיתם את הילד בעיני רוחכם?
  3. האם ההיריון היה מתוכנן?
  4. האם נכנסת להיריון בטעות?
  5. האם הייתם מוכנים לבואו לעולם של ילד?
  6. האם ההיריון הוא רצון משותף של שני ההורים?
  7. האם המצב הכללי אפשר לגדל את הילד?
  8. האם היה משבר או אירוע קיצוני לפני שהאימא נכנסה להיריון?
  9. האם המשפחה המורחבת קיבלה את ההיריון?
  10.  ממה חששתם בהקשר להיריון?

 

האתגר של הילד הוא פתרון של האתגר עמו מתמודדים ההורים או מישהו בעץ המשפחה