הצ’אקרות: מדריך מקיף למרכזי האנרגיה בגוף והשפעת טראומות עליהן

דמיינו לרגע שגופכם הוא עיר מופלאה, מלאה באורות צבעוניים ואנרגיה זורמת. בכל פינה בעיר הזו יש מרכז אנרגיה ייחודי, הפועם בקצב משלו ומשפיע על כל היבט בחייכם. אלו הן הצ’אקרות – שבעה מרכזי כוח עוצמתיים שעל פי תפיסות רוחניות ורפואה אינטגרטיבית, מהוות את ליבת הקשר בין גופנו, נפשנו ורגשותינו.

תוכן עניינים

הקסם של הביו-אורגונומי

הביו-אורגונומי הוא יותר מסתם שיטת טיפול. זהו מסע מופלא אל תוך עצמנו, אל העבר שלנו, ואל הקשרים הנסתרים שמחברים אותנו לעולם סביבנו. זוהי גישה שמאתגרת את כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים על בריאות, ריפוי ועל עצמנו.

דמייני לעצמך ילדה קטנה בכפר רחוק באפריקה. ילדה שמכירה רק מגוון מצומצם של מאכלים, שכולם גדלים אצלה בגינה או נמכרים על ידי השכנים שלה בשוק. ופתאום לוקחים את הילדה הזו ומטיסים אותה לארץ. מכניסים אותה לסופרמרקט ענק, שבו מגוון של מאכלים שהיא כלל לא ידעה על קיומם פרושים על המדפים. היא מגלה עולם עשיר עם טעמים חדשים, אפשרויות חדשות.

זה בדיוק מה שהביו-אורגונומי עושה עבורנו. הוא פותח בפנינו עולם שלם של אפשרויות שלא ידענו שקיימות.

השלמה אנרגטית: הקשר הנסתר

אחד הרעיונות המרכזיים בביו-אורגונומי הוא נושא ההשלמה האנרגטית. לכל אחד מאיתנו יש השלמה אנרגטית – ישות שהאנרגיה שלה משלימה את שלנו ובלעדיה אנחנו חשופים למחלות ואסונות. אבל זה לא מסתכם רק בנו כבני אדם. לכל דבר בעולם – גשמי ורוחני – יש השלמה אנרגטית. לכל איבר בגופנו, לכל חפץ, אפילו לעסק שלנו.

כשאנחנו מבינים את הקונספט הזה, אנחנו מתחילים לראות את העולם בצורה שונה לגמרי. פתאום, אנחנו מבינים שהכל מחובר, שלכל דבר יש משמעות ותפקיד בתמונה הגדולה.

לגלות את מקור הכאב

אחד הדברים המדהימים בביו-אורגונומי הוא היכולת שלו לזהות את מקור הכאב או הקושי שלנו. זה יכול להיות אירוע מהילדות, מההיריון, או אפילו מגלגול חיים קודם. לפעמים, זה אפילו לא קשור ישירות אלינו, אלא לאירוע משמעותי בחיי אחד מבני המשפחה שלנו.

חשבי על זה כמו ללכת לרופא. לפני שמתחילים בטיפול, הרופא צריך לדעת מה גורם לכאב. הביו-אורגונומי עושה בדיוק את זה, אבל ברמה עמוקה הרבה יותר.

הכוח לשנות את העולם

אבל הביו-אורגונומי הוא הרבה יותר מסתם כלי לריפוי עצמי. הוא נותן לנו את הכוח לשנות את העולם סביבנו. חשבי על זה – כמה פעמים ראית סיטואציה שרצית לעזור בה, אבל הרגשת חסרת אונים?

עם הביו-אורגונומי, את כבר לא “בורג קטן”. את יכולה לעזור ליצור סביבה רגועה יותר, להרגיע מצבים מתוחים, ולהביא שלווה לאנשים סביבך. זה כמו להיות בעלת כוח-על, אבל אחד שמבוסס על הבנה עמוקה של האנרגיות סביבנו.

המסע שלך מתחיל כאן

הביו-אורגונומי הוא יותר מסתם שיטת טיפול. הוא דרך חיים, דרך חדשה להסתכל על העולם ועל עצמנו. הוא מעניק לנו שפה משותפת, את היכולת לראות את התמונה השלמה, ואת הכלים לטפל בעצמנו ובאחרים.

אם את מרגישה שיש בתוכך כוח שלא בא לידי ביטוי, אם את רוצה להבין את עצמך ואת העולם סביבך ברמה עמוקה יותר, הביו-אורגונומי יכול להיות המפתח שאת מחפשת.

זה לא תמיד קל. לפעמים זה מאתגר. אבל כמו שאחת מתלמידותיי אמרה: “פעם ראשונה בחיי אני מרגישה בבית, מלאה באנשים נפלאים. יש לי כוחות חדשים ואני לומדת ללכת בהם, לומדת לראות היכן המקומות שאני מספרת לעצמי את הסיפור הלא נכון.”

אני מזמינה אותך להצטרף למסע הזה. לגלות את הכוחות החבויים בך, ללמוד לראות את העולם בצורה חדשה ומופלאה, ולהתחיל לחיות את החיים שתמיד חלמת עליהם.

הביו-אורגונומי הוא יותר מסתם לימוד. זה מסע של גילוי עצמי, של ריפוי, ושל התחברות לכוח האמיתי שבתוכך.

איך לומדים ביו-אורגונומי הוליסטי?

מסלול ההכשרה המלא כולל כמה שלבים שמעניקים חווית לימוד הוליסטית, התורמת להתפתחות שלכם כמטפלים ומאפשרת לכם לצמוח בתחום הביו-אורגונומי ולטפל בהצלחה בעצמכם ובאחרים.

קורס יסודות הביואורגונומי 

בקורס זה אלמד אתכם את העפעוף – הכלי המרכזי לאבחון וריפוי. נלמד כיצד לחקור את המקור הרגשי העמוק לאתגר או למחלה ואיך לטפל בהם באמצעות הזרמת אנרגיה ולשחרר חסימות.

קורס מתקדמים: ארגז הכלים הביו-אורגונומי ההוליסטי

אם בשלב א’ למדנו לנהוג, בשלב ב’ אנחנו לומדים לטוס.
זהו השלב שאנחנו לומדים טכניקות עומק ומאפשרים לעצמנו להכניס וירטואוזיות ומשחק לטיפול.
נקבל למעלה מ- 25 כלים אנרגטיים המאפשרים לנו להיכנס לטיפולי עומק ולטיפולים מורכבים יותר. נוכל להגיע למקור הבעיה בקלות ובפשטות.
נלמד במה לטפל, נאבחן בצורה רחבה יותר את הגורמים הרגשיים שגרמו לאתגר.
בשלב ב’ מתרגלים את מה שנלמד בשלב א’, מבינים את הטיפול הביואורגונומי ומיישמים אותו הלכה למעשה. 

קורס אתיקה מקצועית

קורס זה מועבר על ידי מורה חיצונית ומטרתו לייצר את המסגרת הטיפולית בקליניקה. במסגרת המפגשים נעסוק בהיבטים חשובים לכל מטפל כמו: מסגרת הטיפול, הגדרת גבולות, שאלות אתיות ומוסריות בטיפול ואפילו ההתייחסות שלנו לכסף כמטפלים.

מי שרוצה לקבל הכרה ותעודת מטפל במסגרת המכללה לביו-אורגונומי צריך לעבור התמחויות וסטאז’

קורסי התמחות

אנחנו מציעים מגוון רחב של קורסי התמחות שניתן לבחור מתוכם. ביניהם: ביונומרולוגיה, אנטומיה רגשית, ביו-אסטרונומי, מערכות יחסים, מערכת השלד, מערכת הרבייה, ריפוי הילד שבי, ביועסקים ועוד.

סטאז’

במסגרת הסטאז’ תתבקשו להכין עבודת גמר על נושא לבחירתכם. אנו נלווה אתכם לאורך כל התהליך. כמו כן תתבקשו להגיש 5 דוחות טיפול, 3 דוחות סטנדרטיים, דוח אחד על פי ספר ריפוי הילד שבי, ודוח שני על פי אחד מקורסי ההתמחות.

להיות ביו-אורגונומיסט משמעו להיות חלק ממשפחה

קהילת המטפלים שלנו מקיימת קשרים עמוקים ומתמשכים בקבוצות וואטסאפ, בקבוצת פייסבוק סגורה, במפגשי תרגול חודשיים עם נוגי גזית, במפגשי העשרה ובקורסים חדשים.

רוצים ללמוד ביו-אורגונומי? עכשיו אפשר ללמוד את השיטה, אפילו מהבית.
כל הפרטים כאן >>>

תוכן עניינים

קורס הכשרת מטפלים
קורס הכשרת מטפלים
טכניקת העפעוף: שער לעולם הנסתר בין גוף לנפש

בעולם המודרני, אנחנו יכולים להטיס אנשים לירח, ליצור אנרגיה מאור השמש ולשנות DNA של אורגניזם חיים. ועדיין, ישנם היבטים של הקיום האנושי שנותרו מסתוריים ומרתקים. אחד מהתחומים המסקרנים הללו הוא הקשר העמוק בין הגוף והנפש, והדרכים בהן אנו יכולים לתקשר עם החכמה הפנימית שלנו, עם חכמת הגוף.
טכניקת העפעוף, הכלי המרכזי לאבחון וריפוי בביו-אורגונומי, מציעה צוהר מרתק לעולם זה.

קרא עוד »
קורס הכשרת מטפלים
שחרור נדרים ושבועות בטיפול הביו-אורגונומי

אם נדמה את החיים שלך לספר, הרי שדפיו נכתבים בכל רגע מחדש. בין דפי הספר הזה, מסתתרות מילים בלתי נראות – הבטחות, נדרים ושבועות שלקחת על עצמך, לעתים מבלי לשים לב. כמו דיו בלתי נראית, מילים אלו משפיעות על כל פרק בחייך, מכוונות את עלילת הסיפור שלך, לעתים בדרכים נסתרות לך.

קרא עוד »
קורס הכשרת מטפלים
החזרת רסיסי נשמה בטיפול הביואורגונומי

דמיינו לרגע שנשמתכם היא פסיפס מרהיב, עשוי מאלפי חלקיקים זוהרים ומרצדים. כל חלקיק מייצג חוויה, זיכרון או רגש, יחד יוצרים את התמונה המלאה של מי שאתם. אך לעתים, כשסערות החיים מכות בעוצמה, חלקיקים מהפסיפס עלולים להתנתק ולהיעלם באפלה. אלו הם “רסיסי הנשמה” – חלקים יקרי ערך מעצמיותנו שהתנתקו בעקבות טראומה או כאב עמוק.

קרא עוד »
קורס הכשרת מטפלים
גילוי שורש המחלה: המפתח לריפוי אנרגטי

בלב כל מחלה, כל כאב, וכל קושי רגשי, טמון סיפור. סיפור עמוק ונסתר, שלעתים קרובות נשכח או נקבר תחת שכבות של זמן וניסיון. כמו שורשיו של עץ עתיק, הסיבות האמיתיות לבעיותינו מסתעפות עמוק מתחת לפני השטח, מזינות את הסימפטומים שאנו חווים בחיי היומיום.
הביו-אורגונומי מציע לנו מפה וכלים לחפור עמוק אל תוך האדמה הזו, לגלות את השורשים הנסתרים, ולהביא ריפוי אמיתי ומתמשך.

קרא עוד »
קורס הכשרת מטפלים
ההשלמה האנרגטית: המרכיב הנסתר שמשפיע על חיינו

האם אי פעם תהית על הכוחות הבלתי נראים שמשפיעים על חייך? בעולם הביו-אורגונומי קיים מושג מרתק הנקרא “השלמה אנרגטית”. למרות שהסיכוי שנפגוש פיזית את ההשלמה אנרגטית שלנו הוא נמוך מאוד, ההשפעה שלו על חיינו עשויה להיות משמעותית. מאמר זה מזמין אותך לצלול לעולם מופלא ולגלות כיצד מרכיב אנרגטי נסתר עשוי להשפיע על חייך.

קרא עוד »
ביומומנט biomoment
קורס הכשרת מטפלים
קורס הכשרת מטפלים – מסע לגילוי עצמי וריפוי

האם אי פעם הרגשת שיש בתוכך כוח נפלא שלא בא לידי ביטוי, משהו שאפילו קשה להסביר במילים? האם הרגשת שונה מאחרים? אם כן, את לא לבד. רבים מאיתנו מרגישים לעתים חריגים, שונים, לא מובנים. אבל מה אם אגיד לך שיש דרך לגלות את הכוח הזה, להבין אותו ולהשתמש בו כדי לשנות את חייך ואת חיי הסובבים אותך?

קרא עוד »