עבודת בוגרים: טיפול ביואורגונומי הוליסטי באקנה – קרני אביגדורי

אקנה היא מצב רפואי נפוץ ביותר, הידוע גם בשם פצעי בגרות. אלו פצעונים קטנים אשר צצים על העור, בעיקר באזור הפנים בשל דלקת של בלוטות החלב וזקיקי השערות,
כתוצאה מתגובה לקויה להורמון הטסטוסטרון, מפעילות הורמונלית מוגברת, חדירת חיידקים לנקבוביות העור. שומן וחלקיקי תאי עור מתים חוסמים את זקיקי השערה, וגורמים להתפתחות פצעים.

זקיקי השערה נמצאים כמעט בכל מקום בעור, ומחוברים אליהם בלוטות חלב האחראיות להפריש נוזל שמנוני המספק שימון לעור ולשיער.
כאשר בלוטות החלב פועלות באופן תקין, הנוזל השמנוני המופרש יוצא מהבלוטה דרך פתח מיוחד ומשם ממשיך אל העור.
במקרים של אקנה, הפתח של בלוטות החלב נסתם ולא מאפשר לנוזל לצאת, וכתוצאה מופיעים פצעי הבגרות.
גורמים המחמירים את האקנה הם הורמונים, תזונה לקויה, פנים שומניות והצטברות חיידקים על העור.

הליך הטיפול, יש לבקש עפעוף על הסעיף לטיפול ולחמסס בהתאם למה שעולה:

בדיקת נוכחות 5 מפריענים: פיסי, רגשי, שכלי (מידע), רוחני, אני. הבדיקה למטפל ולמטופל.

  1. האם מותר לי לאבחן? כן / לא, אם כן, האם מותר לי לטפל? כן /לא, אם כן, יש להמשיך …..
  2. באיזו מידה הטיפול הביואורגונומי יעזור למטופל? (יש ליצור סקלה אנרגטית בין 10-100%) אם יוצא פחות מ-100%, יש לטפל בפחד שהטיפול יעזור ב-100%.
  3. האם האדם שתלטן? כן/לא, האם קיימת שתלטנות על המחלה? (פחד לוותר עליה): כן / לא
  4. נטפל בכאב שבאהבה בין מטפל למטופל, בין מטופל לבין עצמו, בין מטופל למחלה.
  5. חמסה על הפחד של המטופל לקבל את הטיפול;
  6. חמסה על הפחד של המטפל לטפל;
  7. בדיקת שדות למטפל ולמטופל.
  8. בדיקת משלים חי/מת למטפל ולמטופל.
  9. ניקיון הילה למטפל ולמטופל.
  10. טיפול במערכת העור ומתמקדים באזורי הגוף בהם ישנה התפרצות של אקנה.
  11. טיפול בטראומה שגרמה לבעיה:
    * בציר הזמן של המטופל, כולל צלקת / בצקת/ נקזים במוחו.
    * בגלגולים קודמים שלו, כולל צלקת שזוכרת מה קרה בגלגולים הקודמים/ בצקת/ נקזים במוחו.
    * איתור “אדם קצה” המשפיע על המטופל, (אבא, אמא, סבא, סבתא, סבא רבא, סבתא רבא),
    א. חמסה על הטראומה של “אדם הקצה“,
    ב. צלקת/ בצקת/ נקזים במוחו של “אדם הקצה“.
    ג. “כאב שבאהבה” בין “אדם הקצה” למטופל,
    ד. צלקת/ בצקת/ נקזים במוחו של המטופל שזוכרת את “אדם הקצה”.
  12. מורידים מהספרייה הקוסמית את הפחדים של המטופל לקבל את הטיפול או מעפעפים על הפחדים בכריכה של חוברת הטיפולים, עצם העפעוף= טיפול.
  13. טיפול בחיוניות העור – בסרעפת ובנקודות הפתיחה של הסרעפת.
    מעבר על חלקי מערכת העור וטיפול בנדרש.
  14. בלוטות החלב – בדיקת שדות, ניקוי הילה, קוד ייצור כמות חלב מאוזנת, כאב שבאהבה בין בלוטות החלב לבין המערכת ההורמונאלית, ניקוי בצנטריפוגה של בלוטות החלב, פתיחת הפתח שלהן עם קיסם אנרגטי, קוד הפרשת חלב זורמת ומאוזנת, קוד איזון גודל בלוטות החלב.
  15. תאי עור מתים – צנטריפוגה לניקוי תאי עור מתים, “מנקה אבק” אנרגטי לניקוי הפנים, חמסה על הפחד להיפרד מהם, לשחרר אותם, חמסה על הפחד משינוי והתחדשות.
  16. פתיחת נתיב השערה – צנתר אנרגטי לפתיחת הנתיב של השערות החוצה וניקוי סתימות של תאי עור מתים, חיידקים ולכלוך. “מנקה בקבוקים” אנרגטי לפתחי הנקבוביות.
  17. זקיקי השערה – בדיקת שדות, ניקוי הילה, הגברת האומץ שלהם לצאת החוצה, קוד צמיחה ויציאה חלקה נינוחה וללא הפרעות, סילוק בצנטריפוגה של חיידקים ומזיקים מזקיקי השערה.
  18. איזון הורמונלי – קוד איזון הורמונלי כללי, כאב שבאהבה בין הורמוני המין ובלוטות החלב, קוד איזון ייצור אבץ ופעילותו בגוף. בתימוס (חיצוני ופנימי), שאחראים על חיוניות העור. בקורטיזון טבעי ובפחד מלאפשר 100% מינון קורטיזון בור.
  19. איזון העור – קוד שומניות מאוזנת בעור הפנים, קוד התחדשות העור, העלאת יכולתו של העור לסלוח ולשכוח את הפצעים, קירור העור ע”י מריחת תמציות אנרגטיות מקררות עליו.
  20. ייצור קראטין ע”י העור (חלבון ההגנה המכסה את העור) – קוד ייצור מאוזן של קראטין ע”י העור, ניקוי בצנטריפוגה של קראטין מנתיבי יציאת השערה.
  21. פצעים דלקתיים – “סקשן” (משאבה) אנרגטי לשאיבת הדלקת והמוגלה מהפצעים, הוצאת הפצעונים עם כף אנרגטית וסילוקם, בדיקת קשרים אנרגטיים בין המטופל לפצעים וגזירתם, שטיפה אנרגטית של הפנים בחומר מחטא, הכנת משפחת ריפוי אנרגטית לפצעים ומריחתה.
  22. נקבוביות העור – קרצוף העור בסבון אנרגטי מייבש, ניפוח בלוני הגנה אנרגטיים לנקבוביות העור שמגנים מהפרעות חיצוניות – לכלוך, זיעה, חיכוך, טלפונים ותיקים, חומרים קוסמטיים ואיפור שאינם מתאימים וכו’. “מנקה אבק” אנרגטי לניקוי עור הפנים, צנתר אנרגטי לפתיחת נתיבי זרימת אנרגיה של נקבוביות העור (על מנת שיקבלו הזנה טובה מלמטה וינשמו וגם יפרישו בנינוחות חומרים כלפי מעלה).
  23. חמסה על איזון אנרגית חלוקת תאי העור – לריפוי פצעים ורקמות.
  24. ויטמינים ומינרלים – הגברת הכמות של ויטמין A המסייע בהתחדשות העור וגמישותו, קוד איזון כמות אבץ ופעילותו בגוף, קוד ספיגת אבץ אופטימלית מהמזון שאוכלים, הגברת כמות של בטא קרוטן, הגברת כמות של ויטמין E המועיל להתחדשות העור, הגברת כמות של אומגה 3,  הגברת מינון של ויטמין B6 במקרים של אקנה הקשור לתסמונת קדם ויסתית. מומלץ להכין אינפוזיה אנרגטית המכילה את הוויטמינים והמינרלים הדרושים.
  25. אנטיביוטיקה לטיפול בחיידקים – מתן עירוי של אנטיביוטיקה אנרגטית לסילוק החיידקים, מריחת משחה אנטיביוטית אנרגטית, ריסוס מי כסף על הפצעים.
  26. איזון תזונתי – קוד איזון תזונתי, קוד הגנת בלוטות החלב מפני מוצרי חלב, שומן, סוכר ושוקולד, יצירת מחסום אנרגטי המגן מפני הגעת חומרים מזיקים לתאי העור, ניקוי הדם באמצעות מטאטא אנרגטי מרעלנים שהגיעו ממע’ העיכול ומזיקים למצב, הכאב שבאהבה בין מע’ העיכול לתאי העור, הכאב שבאהבה בין מע’ העיכול למערכת ההורמונאלית, קוד פירוק זריז של פחמימות פשוטות ע”י מערכת העיכול, קוד איזון אינסולין , קוד איזון רמת הסוכר בדם, קוד איזון חומציות במערכת העיכול.
  27. מים – קוד איזון כמות מים בגוף, בדיקת שדות וחמסה על אלמנט המים של המטופל, הגברת יכולתם של המים בגוף לנקות ולטהר רעלנים וחיידקים ולפתוח חסימות, הגברת יכולתם של המים בגוף להרוות את העור.
  28. איזון רגשי (מכיוון שלחץ וסטרס יוצרים פצעונים ) – הורדת רמות סטרס ולחץ, העלאת רמות רוגע ושלווה, קוד איזון רגשי, הכאב שבאהבה בין המצב הרגשי לעור, הכאב שבאהבה בין המצב הרגשי למערכת ההורמונאלית, קוד איזון הורמוני סטרס המגבירים הפרשת שומן תת עורי.
  29. טיפול בהשלכות הרגשיות של האקנה – קוד שחרור טראומות רגשיות שנגרמו מהמצב, קוד טיפול בטראומות הרגשיות שנגרמו למטופל בגלל האקנה בגלגול הזה, קוד טיפול בפחדים שנגרמו למטופל בגלל האקנה בגלגול הזה, כאב שבאהבה בין האקנה לבין המטופל. הגברת הרגשת ערך עצמי, הגברת ביטחון עצמי, הורדת הזיכרון (השכחה) של האקנה והרגשות הרעים שבאו בעקבותיה.
  30. ניקוי תורשה וטראומות – כאב שבאהבה בין ההורים לבין הנער , טיפול בטראומות שגרמו לאקנה בגלגול הזה, צלקת-בצקת-נקזים, בגלגולים קודמים, צלקת-בצקת-נקזים, אדם קצה, כאב שבאהבה בינו לבין המטופל.
  31. טיפול בכבד ובקיבה, באיזון הבלוטות וההורמונים, ביחוד בהורמון האסטרוגן.
  32. נעפעף על רשימת הפחדים הבאים (עצם העפעוף הוא טיפול בפחד):
  • א. על הפחד להיפגע
  • ב. על ריפוי פגיעות ישנות
  • ג. על תחושת איום וצורך בהגנה.
  • ד. לדבר אל לב המטופל ולהגיד לו שהוא מוגן באמצעות אהבה ומחשבות של שמחה ושלווה
  • ה. שהעבר נשכח ונסלח ושהוא חופשי.
  • ו. הפחד להציג את עצמי לעולם
  • ז. הפחד שייראו אותי
  • ח. הפחד להיות מי שאני
  • ט. הפחד להיפגע
  • י. הפחד מלהיות יפה
  • יא. הפחד שיראו שאני יפה
  • יב. הפחד שיתקרבו אלי
  • יג. הפחד מלהיות מושלם
  • יד. הפחד להתבגר
  • טו. הפחד מאהבה
  • טז. הפחד להפסיק להיות ילד מתוק (אקנה קראית גם “סכרת של העור”)
  • יז. הפחד להישאר חסר הגנה
  • יח. פחד מ 100% טסטוסטרון
  • יט. פחד משינויים בגוף
  • כ. פחד מלהאמין בעצמי
  • כא. פחד לוותר על הכיעור
  1. ניצור ענן אנרגטי של טיפול במחשבות אלה, המופיעות בפחדים המשפיעים על האקנה, שיקיף את המטופל בכל זמן.
  2. עפ”י הרפואה הסינית הריאות אחראיות על העור, וחום בריאות יוצר פצעים בעור – חמסה, בדיקת שדות וניקוי הריאות, מילוי הריאות באור כחול מצנן על מנת להפחית בהם חום, הורדת החום בריאות בסקאלה של מדחום אנרגטי, קוד איזון ריאות, קוד איזון המעי הגס (בן הזוג של הריאות).
  3. עפ”י הרפואה הסינית לחות בקיבה מתבטאת בפצעים בעור – חמסה, בדיקת שדות וניקוי הקיבה, פיזור מלח אנרגטי בקיבה שסופח אליו את הלחות וזריקתו החוצה, קוד איזון מידת הלחות בקיבה.
  4. איזון אלמנט המתכת האחראי, עפ”י הרפואה הסינית, על הריאות והעור – חמסה, בדיקת שדות וניקוי אלמנט המתכת, קוד איזון אלמנט המתכת, קוד איזון ההתעסקות בגבולות בין המטופל לבין העולם, הכאב שבאהבה בין המטופל לאנשים אחרים, חמסה על הפחד שלא יאהבו אותו אם יהיה מכוער, חמסה על הצורך לבדוק עד כמה יאהבו אותו, חמסה על הפחד היוצר צורך בחציצה בין המטופל לבין העולם, בדיקת נוכחות חומה בין המטופל לבין העולם והסרה שלה.
  5. צמחי מרפא – הורדת צמחי מרפא לטיפול באקנה מהספרייה הקוסמית ומתן אינפוזיה אנרגטית מהם, הוספת שמן עץ התה אנרגטי לחיטוי וריפוי, ושמן אורגנו. יצירת פורמולה טיפולית של צמחי ריפוי סיניים, יצירת פורמולה הומאופטית לטיפול.
  6. לדבר אל לב המטופל ולהגיד לו שהוא וחופשי להיות מה הוא. ליצור ענן אנרגטי של מחשבות אלה שיקיף אותו בכל זמן.
  7. צ’קרות – נבדוק שדות אנרגיה ונבקש טיפול ישירות בעפעוף בצ’קרת הבסיס וצ’קרת הלב – המשוייכת לבעיות עור.
  8. מרידיאנים – נבדוק את המרידיאנים הבאים ונבקש בעפעוף טיפול ישירות ב: מרידיאן מעטפת הלב, מרידיאן שלפוחית השתן, מרידיאן המעי הגס, מרידיאן הכבד, מרידיאן הכליות ומרידיאן הריאות.

 

שלבי סיום טיפול:

  1. פחדים של סוף טיפול של המטפל והמטופל – נוריד מהספרייה הקוסמית.
  2. בדיקה אם חזרו שדות אנרגיה לאיברים בהם טיפלנו בהתפרצות האקנה.
  3. קידוד הטיפול ויצירת כפתור אנרגטי למטופל, שילחץ עליו בכל פעם שיש החמרה במצב האקנה.
  4. חמסה על פחדים של סוף הטיפול.
  5. חמסה על נקודות פתיחה לקיבוע הטיפול