עבודת בוגרים: הידרדניטיס סופורטיבה – ציפי אדמון

הידרדניטיס סופורטיבה (HS ,‏Hidradenitis Suppurativa) היא מחלת עור דלקתית כרונית הפוגעת באופן קשה באיכות החיים של החולים במחלה.
HS מאופיינת בהופעה של נגעים דלקתיים, עמוקים וכואבים באזורי העור המכילים בלוטות זיעה אפוקריניות (Apocrine sweat glands): בתי השחי, מפשעות ואיברי המין.
המהלך הקליני של HS מאופיין בהופעה חוזרת ונשנית של מורסות (Abscesses), סינוסים המפרישים תוכן מוגלתי בעל ריח רע והופעת צלקות בעור–HS מכונה גם בשם אקנה הפוכה (Acne inversa) – כינוי, המעיד על הופעה של נגעים דלקתיים דמויי אקנה בקפלי הגוף (בתי השחי ומפשעות).

טיפול ביואורגונומי הוליסטי במחלה

  1. הגנת מגן דוד.
  2. קוד דיוק עפעוף.
  3. בדיקת שדות לעצמי.
  4. בקשה אנרגטית שתוצאות הטיפול יהיו לטובתו העליונה של המטופל.
  5. בדיקת נוכחות 5 מפריענים: פיסי, רגשי, שכלי (מידע), רוחני, אני. הבדיקה למטפל ולמטופל.
  6. האם מותר לי לאבחן? כן/לא ,אם כן האם מותר לי לטפל? כן/לא, אם כן יש להמשיך.
  7. באיזו מידה הטיפול הביואורגונומי יעזור למטופל? (יש ליצור סקלה אנרגטית בין % 10-100אם יוצא פחות מ% 100 יש לטפל בפחד שהטיפול יעזור ב% 100 (פחד לוותר על המחלה) שתלטנות על המחלה) האם המטופל שתלטן ?שאלות שנשאל ב –כן/לא.
  8. נטפל בכאב שבאהבה בין מטפל למטופל, בין מטופל לבין עצמו, בין מטופל למחלה.
  9. חמסה על הפחד של המטופל לקבל את הטיפול.
  10. חמסה על הפחד של המטפל לטפל.
  11. בדיקת שדות למטפל ולמטופל.
  12. בדיקת משלים חי/מת למטפל ולמטופל.
  13. ניקיון הילה למטפל ולמטופל.
  14. בדיקת 7 גופים אנרגטיים, בדיקת 7 צ’קרות הקונדליני, בדיקת 13 צ’קרות קו ההרה, בדיקת 14 מרידיאנים. בדיקת נדרים, שבועות, הבטחות, חוזים. תפילה למלאכי הקארמה.
  15. טיפול באיבר הכואב  ובמערכת אליה משתייך.
  16. צלקת / בצקת / נקזים במוחו של המטופל, כולל בציר הזמן. בצקת/ צלקת שזוכרת מה קרה.בגלגולים קודמים של המטופל ובטראומות שגרמו למחלה.
  17. איתור “אדם קצה” המשפיע על המטופל,(אבא, אמא, סבא, סבתא, סבתא רבא).חמסה על הטראומה של ” האדם הקצה”, צלקת/ בצקת/נקזים במוחו של “אדם הקצה”, “כאב שבאהבה” בין “אדם הקצה” לבין המטופל.צלקת/בצקת/נקזים במוחו של המטופל שזוכרת את “אדם הקצה”.
  18. מורידים מהספרייה הקוסמית את הפחדים של המטופל לקבל את הטיפול. או מעפעפים על הפחדים, בכריכה של חוברת הטיפולים, עצם העפעוף = טיפול.
  19. טיפול בפחדים של המטפל ושל המטופל, הקשורים באיתור גידולים.-טיפול בנקודות פתיחה ובפחדים הקשורים לגורמי מתח – נקודות פתיחה סביב שורש הפין/שורש הדגדגן. נקודת פתיחה בקצה העליון של גב האף. 2 נקודות פתיחה מתחת לאוזניים. 2 נקודות פתיחה בבית השחי. בפחדים : מצ’אי צ’וצ’ה, מ”קאיז’ה טי”. בגורמי מתח בסרעפת, בין בלוטות הורמוני המין, בגורמי מתח בצד החיצוני של העין ובצד הפנימי של העין.
  20. איתור הגידולים – חיפוש בתוך האיבר, מחוץ לאיבר ובחלל הגוף. באיבר ובאזור בו נמצא הגידול.
  21. בדיקה ממה מורכב הגידול וטיפול בהתאם.
  22. טיפול בציסטה – טיפול במערכת השתן ובמרידיאן שלפוחית השתן.- על מנת לאפשר יציאה תקינה של הגידולים המתפרקים.
  23. טיפול בצ’אקרת המין .במערכת הלימפה, במרידיאן המחמם המשולש. ובמערכת הלימפה.
  24. טיפול ברקמה העליונה של העור, בריפוי ובהשלמת רקמות.
  25. טיפול בהורמון הריפוי, באנזים המרפא.
  26. טיפול במרידיאן המעי הגס, בכיס המרה, ובמרידיאן כיס המרה. בטחול והלבלב.
  27. טיפול בצ’אקרת הבסיס. המין, (קדמי ואחורי), מקלעת השמש (קדמית ואחורית) הכתר (לפי המיקום.)
  28. טיפול בפחדים – להיפגע מאחרים, מפצעים בנפש, לוותר על תחושה של זיהום, להיות נאהב.
  29. טיפול במח העצמות , במערכת התנועה – בעודף סידן.
  30. טיפול במערכת החיסון – בריפוי פצעים ובאיחוי רקמות.
  31. בבלוטת התימוס ובנקודות הפתיחה והפחדים שלה( לפרוק גידולי מתח).
  32. שימוש בסכין האנרגטית לפירוק הגידול. יש לבקש בסוף הטיפול עפעוף על ההתפרקות הפיזית המהירה ביותר, ולעקוב אחריה עד התפרקות מלאה.
  33. תאי עור מתים – צנטריפוגה לניקוי תאי עור מתים. ” מנקה אנרגטי לפתחי הנקבוביות.
  34. איזון הורמונלי – קוד איזון הורמונלי כללי, ובהורמון הזאטופק.
  35. פצעים דלקתיים – סקשן אנרגטי לשאיבת הדלקת והמוגלה מהפצעים. הוצאת המוגלה עם כף אנרגטית וסילוקם. בדיקת קשרים אנרגטיים בין המטופל לפצעים וגזירתם. שטיפה אנרגטית בחומר מחטא. הכנת משפחת ריפוי אנרגטית לפצעים למריחה.
  36. נקבוביות העור – קרצוף העור בסבון אנרגטי מייבש, ניפוח בלוני הגנה אנרגטיים לנקבוביות העורלה הגנה מהפרעות חיצוניות.- לכלוך, זיעה, חיכוך, הכנת צנתר אנרגטי לפתיחת נתיבי זרימת אנרגיה של נקבוביות העור- לקבלת הזנה טובה, חמסה על איזון אנרגיית חלוקת תאי העור – לריפוי הפצעים והרקמות.
  37. ויטמינים ומינרלים – הגברת כמות ויטמין A להתחדשות העור. איזון כמות האבץ ופעילותו בגוף, קוד ספיגת אבץ אופטימלית מהמזון שאנו אוכלים. הגברת כמות אומגה 3 E בטא קרוטן, אינפוזיה אנרגטית המכילה את הוויטמינים והמינרלים הדרושים.
  38. אנטיביוטיקה לטיפול בחיידקים – מתן עירוי של אנטיביוטיקה אנרגטית לסילוק החיידקים. מריחה משחה אנטיביוטית אנרגטית, ריסוס מי כסף על הפצעים,
  39. מים – בדיקת שדות על אלמנט המים של המטופל. הגברת יכולתם של המים בגוף לטהר ולנקות רעלנים וחיידקים ולפתוח חסימות. הגברת יכולתם של המים להרוות את העור. איזון רגשי- קוד איזון רגשי , הורדות רמות סטרס ולחץ, העלאת רמות של רוגע ושלווה. כאב שבאהבה בין המצב הרגשי למערכת ההורמונאלית,
  40. חום בריאות יוצר פצעים בעור- על פי הרפואה הסינית הריאות אחראיות על העור. בדיקת שדות וניקוי הריאות, מילוי הריאות באור כחול מצנן על מנת להפחית את החום. הורדת החום בריאות בסקאלה של מדחום אנרגטי. קוד איזון לריאות. קוד איזון למעי הגס (בן הזוג של הריאות).
  41. לחות בקיבה מתבטאת בפצעים בעור עפ”י הרפואה הסינית – חמסה , בדיקת שדות וניקוי. פיזור מלח אנרגטי בקיבה לספיחת הלחות וזריקתו החוצה. קוד איזון מידת הלחות בקיבה.
  42. איזון אלמנט המתכת – האחראי על פי הרפואה הסינית על הריאות והעור– חמסה, בדיקת שדות וניקוי אלמנט המתכת. קוד איזון אלמנט המתכת. קוד איזון ההתעסקות בגבולות בין המטופל לבין העולם, הכאב שבאהבה בין המטופל לאנשים אחרים, חמסה על הפחד שלא יאהבו אותו, חמסה על הצורך לבדוק עד כמה יאהבו אותו, חמסה על הפחד היוצר צורך בחציצה בין המטופל לבין העולם. בדיקת נוכחות חומה בין המטופל לבין העולם והסרה שלה.
  43. צמחי מרפא – הורדת צמחי מרפא לטיפול ב HS מהספרייה הקוסמית ומתן אינפוזיה אנרגטית מהם. הוספת שמן עץ התה אנרגטי לחיטי וריפוי, ושמן אורגנו. יצירת פורמולה הומאופטית טיפולית של צמחי ריפוי סיניים.
  44. ליצור ענן אנרגטי של מחשבות טובות שיקיפו את המטופל כל הזמן.
  45. צ’אקרות- נבדוק שוב את שדות האנרגיה של צ’אקרת הבסיס וצ’אקרת הלב – המשויכות לבעיות העור, ונבקש טיפול בעפעוף.
  46. מרידיאנים – נבדוק את המרידיאנים הבאים ונבקש בעפעוף טיפול ישירות במרידיאן מעטפת הלב, מרידיאן שלפוחית השתן, מרידיאן המעי הגס, מרידיאן הכבד, מרידיאן הכליות ומרידיאן הריאות.
  47. טיפול בבלוטות הזיעה והמין – בקשת עפעוף על הבלוטות שבהן יש לטפל בפציעות, נקודות פתיחה, בפחדים, בטראומות ובהפרעות אנרגטיות. נאזן בנקודות הפתיחה על עצם החזה, בחיבור הצלעות העליונות, נבדוק את אחוז התפקוד האנרגטי והפיזי של הבלוטות בסקאלה אנרגטית לפני הטיפול ולאחריו. נטפל בהפרעה בתפקוד הבלוטה, בבלוטת מקור החיים, בהיפופיזה, בהורמונים, בחוליות T-2 T-5 T-7  ,במערכת המוחות, במערכת החיסונית, בנוזלי הגוף, בחלבונים, ובהוצאת רעלים.
  48. אינפוזיה אנרגטית – מתן תרופת חלבון נגד חלבון TNF – חלבון המיוצר בגוף האדם לוויסות התאים במערכת החיסון.
  49. פרחי באך– רסקיו רמדיה.
  50. קריסטלים – הוספת קריסטלים לאיזון,-קריסטל עין הנמר, ג’ספר חום, ג’ספר צהוב, סרפנסטיין.
 
  1. שלבי סיום טיפול –
  • א. נוריד מהספרייה הקוסמית פחדים של סוף טיפול של המטפל והמטופל.
  • ב. בדיקה אם חזרו שדות אנרגיה לאיברים בהם טיפלנו בהתפרצות ה –HS
  • ג. קידוד הטיפול ויצירת כפתור אנרגטי למטופל שילחץ עליו בכל פעם של התפרצות נוספת.
  • ד. חמסה על פחדים של סוף הטיפול.
  • ה. חמסה על נקודות הפתיחה לקיבוע הטיפול.