טיפול ביואורגונומי הוליסטי ביואורגונומי בתאומים – רעות כהן

תוכן עניינים

רקע ספרותי

תאומים הם אחים שתקופות ההיריון שלהם חפפו זו לזו
יש כמה סוגי תאומים:

תאומים זהים

תאומים זהים הם תוצאה של התחלקות הביצית המופרית, המהווה את העובר הראשוני, לשניים (או ליותר). הסיבה המדויקת להתחלקות אינה ברורה. שני גושי התאים הופכים לשני עוברים הגדלים באותו הרחם. (אך לכל אחד חבל טבור משלו). ככל שהתחלקות הביצית המופרית מתרחשת מאוחר יותר, כך חולקים העוברים ביניהם יותר “משאבים” בזמן ההיריון.
קיימים מספר סוגים של תאומים זהים, בהתאם לשלב שבו התרחש הפיצול:
1. תאומים דיכוריוניים־ביאמניוטים –
החלוקה ב-3 ימים הראשונים לאחר ההפריה. לכל עובר שק הריון ושליה משלו.
2. תאומים מונוכוריוניים־ביאמניוטים –
החלוקה בין היום ה-4 ל-8 לאחר ההפריה. לכל עובר שק הריון משלו, אבל השליה משותפת. (75% מהמקרים)
3. תאומים מונואמניוטיים־מונוכוריוניים –
חלוקה לאחר היום ה-12 להפריה. מצב נדיר יחסית שבו העוברים חולקים את אותו שק הריון ואת אותה שליה.
4. תאומים סיאמיים –
אם החלוקה מתרחשת מאוחר מדי, ייווצרו תאומים מחוברים – תאומים סיאמיים.

לתאומים זהים מטען גנטי זהה (קיים שוני גנטי בשל מוטציות ויש גם שוני בטביעת אצבע). ועל כן הם תמיד מאותו מין, אולם הם אינם בהכרח זהים באופיים. עם זאת, מחקרים הוכיחו כי תאומים זהים אשר גדלו בנפרד היו דומים זה לזה בתכונותיהם, במחוותיהם ובתחומי העניין שלהם. ממצאים אלה תומכים בתאוריה כי לרובן של התכונות האנושיות קיים גורם גנטי. מבחינה גנטית ילדיהם של תאומים זהים הם למעשה אחים למחצה ולא בני דודים רגילים.
תאומים שהם לא מאותו המין הם כמעט תמיד תאומים לא זהים, שכן המטען הכרומוזומלי שלהם שונה. עם זאת, במקרים נדירים ביותר מתרחשת הפרעה גנטית שמאפשרת תאומים זהים של זכר ונקבה.

תאומי ראי
תאומי ראי הם תאומים זהים בעלי מאפיינים אנטומיים הפוכים, כגון: האחד מהם ימני והשני שמאלי, כיוון צמיחת השיער הוא הפוך, צמיחת שן ראשונה בצדדים הפוכים ומראה אסימטרי. על פי ההערכות מצב זה נובע מהתחלקות מאוחרת של הביצית המופרית – בין היום התשיעי ליום ה-12 לאחר ההפריה. במקרים נדירים, אחד מתאומי הראי לוקה בתסמונת סיטוס אינברסוס שבה כל האיברים הפנימיים נמצאים בצד ההפוך של הגוף – החדר השמאלי של הלב נמצא בצד ימין וכו’.
מקובל ששכיחות תאומי הראי היא כ-25% מהתאומים הזהים ושהתופעה אינה מופיעה כלל בתאומי אחווה.

תאומי אחווה
תאומי אחווה, הנקראים גם “תאומים אחים”, “תאומים אחאים” ו”תאומים לא-זהים” הם תוצאה של הפריית שתי ביציות שונות על ידי שני תאי זרע שונים, באותו הזמן. לפיכך תאומים אלה הם אחים רגילים לכל דבר, מלבד העובדה שהם בני אותו גיל. כלומר, המטען הגנטי שלהם אינו זהה ולמעשה הם אינם דומים זה לזה יותר מאחים רגילים. הם יכולים להיות מאותו מין או ממינים שונים..

תאומים חצי זהים – ססקיזיגוטים
במקרים נדירים ביותר (שני מקרים שתועדו אי פעם), יוולדו שני תינוקות שלהם מטען גנטי זהה מצד האם אשר חולקים 100% מהדנ”א שלה, אולם הדנ”א שקיבלו מאביהם הוא כמו של אחים רגילים או של תאומים לא זהים. תאומים כאלה נקראים ססקיזיגוטים. הסיבה לכך אינה ידועה במלואה. שני זרעונים עשויים להפרות ביצית אחת שהתחלקה, או את הביצית ואת הגופיף הצהוב.

תסמונת התאום הנעלם
לדעתם של חוקרים רבים אחד מתוך כל שמונה הריונות מתחיל כהיריון תאומים, אולם רק אחד העוברים שורד ומגיע ללידה עצמה, שכן השני אינו מצליח להתפתח ובמקום זאת נספג בגוף האשה בשלב מוקדם מאוד בהיריון ואינו מאותר כלל, ועל כן לרוב האשה אף אינה יודעת שהרתה תאומים. מצב זה ידוע כ”תסמונת התאום הנעלם”. יש מקרים בהם תאי התאום אף נשארים בגוף התאום השני, מצב העלול לגרום בעיות לתאום הנולד.

תסמונת מעבר דם בין העוברים
במקרה של תאומים החולקים את אותה השליה (תאומים זהים), קיים סיכון מוגבר לתסמונת מעבר דם בין העוברים, אשר עלולה לגרום למות התאומים.
כריכת חבל הטבור של עובר על אחיו התאום
במקרה של תאומים מונואמניוטיים־מונוכוריוניים (הנמצאים ללא הפרדה כלל ברחם) קיים חשש כי חבל הטבור של עובר אחד יבצע כריכות על צווארו של אחיו התאום.
הריון מרובה עוברים
נחשב הריון בסיכון גבוה. הסיכון יותר לדימום, הפלה, לידה מוקדמת. סיבוכים לאם.

התמודדויות של תאומים
קשר בין תאומים הוא קשר מיוחד, חזק ועוצמתי. הם ביחד מהבטן ובהמשך מתפתחים וגדלים אחד לצד השני בשלבי ההתפתחות השונים ובגן בביה”ס וכו’. תחושת ה”ביחד”, השותפות והקרבה בין תאומים גדולים מאוד, ובעצם השהות שלהם יחד הם מהווים מקור תמיכה ומרגוע.
עם זאת בגלל הנוכחות התמידית יחד יכולה ליצור תלות הדדית. כאשר התלות הזו קיצונית היא עשויה להגביל את היכולת לפתח זהות עצמאית ולבנות חיים עצמאיים. בנוסף התלות יכולה ליצור ערבות הדדית חונקת.
היבט נוסף הוא יריבות ותחרות, שקיים בין אחים ויתכן שיבלוט יותר בקרב תאומים, שכן מכיוון שהתאומים בני אותו הגיל, התאום השני מהווה מקור תמידי להשוואה. כבר מהרחם התאומים מתפתחים זה לצד זה, עליהם להתחלק במשאבים מוגבלים, וכבר משלב זה הם חשופים באופן תדיר להשוואות הדדיות. ההשוואות התדירות ביניהם יכולות לדחוף לתחרותיות, גם אם נעשות בהיסח דעת.
התחרותיות יכולה להתבטא בהשוואה ורצון להיות אותו דבר או יותר מהשני, ויכולה להתבטא בחלוקת תחומים, כאשר לכל אחד יש את התחומים שלו שלתאום השני “אסור” לקחת חלק בהם.
התחרות וההשוואה יכולות ליצור קנאה, כמו כל קנאת אחים אבל יכולה להיות עוצמתית יותר. היא תלויה גם בשוני ביניהם, וביחס ההורים והחברה אליהם.

הליך טיפולי ביואורגונומי הוליסטי:

    1. הגנת “מגן דוד” או “מרכבה”. למטופל. לתאומ/ה. לקשר התאומות
    2. בדיקת נוכחות 5 מפריענים למטפל ולמטופל: פיסי, רגשי, שכלי (מידע), רוחני, אני.
    3. קוד דיוק עפעוף. אם לא פתוח ב-100% יש לגשת לטופס טיפול בקשיים בעפעוף בערכה למטפל ההוליסטי
    4. בדיקת שדות אנרגיה למטפל ולמטופל: חמסה על ערבול משלימים של המטפל והמשלים האנרגטי שלו, ניקיון הילה של המטפל ושל המשלים האנרגטי שלו, להעמיד בשורה משלימים משניים.
    5. האם מותר לי לאבחן? “כן”/ “לא”, אם כן, האם מותר לי לטפל? “כן”/ “לא”, אם כן, יש להמשיך …
    6. שם המטופל/ת : ________ זכר / נקבה , תאריך לידה: __________ גיל: ________
    7. באיזו מידה הטיפול הביואורגונומי יעזור למטופל? (יש ליצור “סקלה אנרגטית” בין 10-100%) אם יוצא פחות מ-100%, יש לטפל בפחד של המטופל שהטיפול יעזור ב-100%.
    8. בדיקה ב”ברז השתלטנות” האם האדם שתלטן: אם הוא שתלטן, יעפעף באחד הצדדים, יש להמתין עד שיגמר העפעוף. עצם העפעוף הוא טיפול בשתלטנות. אם האדם לא שתלטן, לא נקבל עפעוף.
    9. האם קיימת שתלטנות על הקושי/ הקשר? (פחד לוותר על הקושי): “כן”/ “לא”. (אם כן, “ברז השתלטנות”).
    10. באיזו מידה המטופל רוצה להשתחרר? (יש ליצור “סקלה אנרגטית” בין 10-100%). אם יוצא פחות מ-100%, יש לטפל בפחד שהטיפול יעזור ב-100%.
    11. “חמסה” על הפחד של המטופל לקבל את הטיפול.

     “חמסה” על הפחד של המטפל לטפל.

    1. נטפל ב”כאב שבאהבה” בין מטפל למטופל, בין מטופל לטיפול.

הליך טיפולי ביואורגונומי הוליסטי בתאומים

  1. בדיקת שדות אנרגיה:
  • א. למטופל/ת
  • ב. לתאום/ לתאומה
  • ג. ל’ישות’ הקשר ביניהם

טיפול ב”כאב שבאהבה”:

  • א. כאב שבאהבה בין המטופל /ת לתאומ/ה
  • ב. כאב שבאהבה בין המטופל לקשר התאומות
  1. בקשות אנרגטיות:
  • א. “תודה שהמטופל משתחרר ומתרפא במהירות ובקלות”
  • ב. “אני נהנה לטפל במטופל”
  • ג. “אני שמחה שהקשר מתרפא בקלות ובמהירות”
  • ד. “תודה שהמטופל/ת נהנה ושמח/ה מהיותו/ה תאומ/ה”
  • ה. “תודה שהמטופל מודה על היותו תאומ/ה”
  • ו. “תודה שהמטופל צומח ומתפתח בזכות התאומ/ה שלו והקשר ביניהם/ן”
  1. טיפול בפציעות נפשיות
  1. טיפול בנקודות הפתיחה החוסמות את הקשר ו/או נוצרו סביב הקשר
  1. טיפול בפחדים הנלווים
  • א. פחד להיפרד
  • ב. פחד להיות תאומ/ה
  • ג. פחד להיות שלם וייחודי ולא רק חלק מ..
  • ד. פחד לעמוד בפני עצמי
  • ה. פחד להיות טוב בדברים שהתאום שלי טוב
  • ו. פחד לא להגן על התאומ/ה שלי
  • ז. פחד לא להיות בהשוואה לתאומ/ה
  • ח. פחד לא לקנא
  • ט. פחד שהתאומ/ה לא יקנא בי
  • י. פחד לא להיות תלוי בתאומ/ה שלי
  • יא. פחד לא להיות מושפע מהחיים של התאומ/ה
  • יב. פחד להיות מוצלח יותר/פחות מהתאומ/ה
  • יג. פחד לא להיות אשם שאני מצליח/שטוב לי
  • יד. פחד להצליח בפני עצמי
  • טו. פחד לא לקחת אחריות על התאומ/ה שלי
  1. השאלות שנשאל את המטופל:
  • א. האם הרגשת שאת/ה לא יכול לבטא את עצמך בחופשיות?
  • ב. האם אתה מרגיש שיש תחומים שאסור לך להתקרב אליהם כי הם של התאומ/ה?
  • ג. האם יש הרגשה שהתחומים בחיים מתחלקים בינך לבין התאומ/ה שלך? שזה או אתה או הוא? (לדוג’: אם הוא טוב במתמטיקה אני לא)
  • ד. האם יש הרגשה שמה שקורה בחיים של התאומ/ה שלך משפיע על החיים שלך?
  • ה. איך אבא ואמא התייחסו אליכם? האם התייחסו אליכם כאחד? האם העדיפו מישהו מכם יותר?
  • ו. איך הסביבה התייחסה אליכם? האם מישהו מכם בלט יותר?
  • ז. איך הקשר שלכם? איך הוא היה בילדות? בבגרות?
  • ח. האם הרגשת השוואה בינך לבין התאומ/ה שלך? השוואה שלך? השוואה מההורים? מהסביבה?
  • ט. האם הרגשת/ יש הרגשה שיש תחרות בינך לבין התאומ/ה שלך? יריבות?
  • י. האם הרגשת/ יש הרגשה שאתה מקנא בתאומ/ה שלך?
  • יא. האם את/ה מרגיש שלם וייחודי בפניי עצמך? או רק חלק מתאומים?
  • יב. האם את/ה מרגיש/ה צורך לגונן על התאומ/ה שלך?
  • יג. האם את/ה מרגיש/ה שאתה לא יכול בלי ההגנה והתמיכה של התאומ/ה שלך?
  • יד. האם את/ה מרגיש/ה אשמה על מי שאתה או משהו שיש לך מול התאומ/ה שלך?
  • טו. האם קרה לתאומ/ה שלך משהו בלידה או סביב הלידה שמשפיע עליך?
  • טז. האם יש לך טראומות או משקעים שאת/ה סוחב/ת מתקופת הרחם שלכם יחד?

כאשר התאום נפל בהיריון. יתכן שחלק מהתאים שלו נשארו אצל התאום הנולד- לנקות שאריות. יתכן תלות, אשמה שאני נשארתי.

  1. בשאלות שעפעפו למעלה, יש לטפל בטראומות שיצרו את הבעיה:
  • א. בטראומה של המטופל לאורך ציר הזמן הנוכחי, יש לספור את עוצמת הטראומה בין 1-10, עצם העפעוף הוא טיפול. ניקיון צלקת/ בצקת ממוחו של המטופל. (ה”צלקת” נושאת את זיכרון הטראומה שהאדם עובר).
  • ב. בטראומה בגלגולים קודמים של המטופל שגרמו לבעיה. עפעוף על הטראומות בגלגולים השונים, כולל ניקיון צלקת/ בצקת ממוחו של המטופל.
  • ג. איתור “אדם קצה” מעץ המשפחה של המטופל, שהמטופל תלוי בו אנרגטית. כולל:
    א. חמסה על הטראומה של “אדם הקצה”,
    ב. ניקיון צלקת/ בצקת/ נקזים ממוחו של “אדם הקצה” שזוכרת את הטראומה,
    ג. כאב שבאהבה מטופל ו”אדם קצה”,
    ד. ניקיון צלקת/ בצקת/ נקזים של המטופל שזוכרת את “אדם הקצה”.
  1. טיפול בהפרעות אנרגטיות אצל המטופל/ בקשר התאומות.
  1. 7 גופים אנרגטיים:

גוף אנרגטי

אחראי על…

1. גוף אתרי

כאשר יש מתח רב עם התאום שגורם לחוסר רצון להיות במציאות הפיזית

2. גוף רגשי

כאשר התאום מרגיש שהוא כל הזמן בהשוואה לאחיו התאום. יוצר הרבה מתח ורגישות. יכול להחליש ולגרום לתשישות נפשית.

3. גוף שכלי

רעיונות תקועים ותפיסת מציאות מוטעת לגביי חלוקת תפקידים בין התאומים. לכל אחד התחום והתפקיד שלו.

4. גוף אסטראלי

התקשורת עם התאום. האם פתוחה או עם מתח רב.

5. גוף רוחני / תבנית אתרית

גורמי מחלות שהמטופל/ת לקח/ה או קיבל/ה מהתאומ/ה. זיכרון של קשר ביניהם/ן מגלגולים קודמים.

הבעה קולית חופשית ללא תלות בתאומ/ה.

6. גוף שמימי

קשר ואהבה ביניהם ללא תנאי. התמרת ה-DNA ללא תלות בתאומ/ה.

7. גוף סיבתי/ גוף שכל/ גוף כתרי

השלמה עם תוכנית החיים בגלגול הנוכחי. עם היותי תאומ/ה. ועם מהות עצמית שלא תלויה בתאומ/ה.

  1. צ’אקרות:

צ’אקרה

אחראית על…

1.       צ’אקרת הבסיס

קשור לביטחון וליציבות הכי בסיסיים של האדם. הקשר בין תאומים הוא כ”כ קדום, עוד משלב העוברות. אז אם הפרידות היו קשות? האם היו זמנים שהקשר התערער והרגשת לא בטוח?

2.       צ’אקרת המין

קשורה ליצירה. האם אתה מרגיש שהיצירה נעצרה לך כי התאומ/ה שלך הוא היוצר/ת או האם בגלל שהוא לא יכול/ה ליצור גם את/ה לא יכול/ה?

האם אתה מרגיש אשמה ליצור/להיות טוב יותר מהתאומ/ה שלך?

3.       צ’אקרת מקלעת השמש

הפן החברתי של האדם.

האם התאומ/ה שלך היה יותר מקובל ממך? האם הרגשת שאין לך כישורים חברתיים/ ורבאליים לידו/ה?

האם נפגעת כשהרגשת שהוא יותר אהוב/ה ממך?

האם אתה כועס כשמתבלבלים בשמות שלכם?

4.       צ’אקרת הלב

האם היתה פרידה כואבת בילדות או במהלך השנים?

האם הרגשת שהתאומ/ה לך בגד/ה באמון שלך? האם את/ה בגדת בה/ו והרגשת אשמ/ה? האם ישנם כעסים ותסכולים ביניכם? האם מפריע לך שהמשפחה מתייחסת אליכם כיחידה אחת?

5.       צ’אקרת הגרון

האם לא אמרת לתאומ/ה שלך משהו שחשבת שיש לומר? האם התאומ/ה שלך היו טובים ממך בלימודים או מוצלחים יותר בעבודה? האם את/ה מרגיש/ה חסר הערכה עצמית לעומת בתאומ/ה שלך?

6.       צ’אקרת העין השלישית

האם הייתה אכזבה רעיונית? האם חלמת על קשר אחר עם התאומ/ה שלך? האם יש דברים שהיית חייב לעשות מהיותך תאומ/ה למרות שלא רצית?

7.       צ’אקרת הכתר

האם חווית פחד שהתאומ/ה שלך יפגע/ יהרג? האם קרה משהו לתאומ/ה שלך והרגשת פחד מוות?

  1. מרידיאנים:

מרידיאן

מחלות, בעיות וסימפטומים הנובעים מאי תפקודו או סיבות מדוע חשוב לחזקו

1.       מרידיאן הריאות

3:00-5:00

פחד מפרידה, מנטישה, ממוות, של התאומ/ה

2.       מרידיאן המעי הגס

5:00-7:00

תחושת אשמה על מי שאני מול התאומ/ה. אמונות ודעות לגביי מי אני לעומת התאום שלי או מה זה אומר עלי שהוא/יא התאומ/ה שלי.

3.       מרידיאן הקיבה

7:00-9:00

אכזבות מהקשר. מתח נפשי, חששות אי שביעות רצון בהקשר לתאומ/ה

4.       מרידיאן הטחול

9:00-11:00

קשיים נפשיים סביב התאומ/ה או הקשר. צורך לרצות אחרים (משפחה/ סביבה) לתפקיד שהם חושבים שאני צריך לקחת ביחס לתאומ/ה. דימוי עצמי נמוך ביחס לתאומ/ה.

5.       מרידיאן הלב

11:00-13:00

פרידה מהתאומ/ה שלא עוכלה. קושי בהבעה עצמית מול או על התאומ/ה. וקושי באינטימיות בקשר עם התאומ/ה.

6.       מרידיאן המעי הדק

13:00-15:00

תחושת בדידות- למרות שאני עם תאומ/ה אני מרגיש/ה בודד/ה. חשש מאבדן. מנטישה שלי אותו/ שלו אותי.

7.       מרידיאן שלפוחית השתן

15:00-17:00

טשטוש הגבולות שלי וחדירה אליהם מהתאומ/ה. גילוי של חוסר נאמנות של התאומ/ה כלפיי או שלי כלפיו/ה.

8.       מרידיאן הכליות

17:00-19:00

פחד גדול, פאניקה, מבוכה, שיתוק רגשי, סיוטים שונים הקשורים לתאומ/ה.

9.       מרידיאן מעטפת הלב

19:00-21:00

פחד להרגיש את התאומ/ה, קנאה בתאומ/ה או ממנו. פחד לאהוב את התאומ/ה. פחד להתאכזב מהתאומ/ה. חרטה עקשנות והכחשה הקשורים לתאומ/ה.

10.    מרידיאן המחמם המשולש ומערכת הלימפה

21:00-23:00

חוסר תקווה, דיכאון, דאגה, חוסר ביטחון עצמי וחוסר הערכה עצמית הקשורים לתאומ/ה.

11.    מרידיאן כיס המרה

23:00-1:00

עוינות, סלידה, כעס רב, נטירת טינה, עלבון הקשורים לתאומ/ה.

12.    מרידיאן הכבד

1:00-3:00

פגיעה רגשית, כעס, זעם, תוקפנות, תחושת מחסור. הקשורים לתאומ/ה.

13.    מרידיאן מרכזי- קדמי

כאשר התאומ/ה או הקשר מעיק על המטופל ו”יושב” עליו.

14.    מרידיאן שולט- אחורי

כאשר עניינים מהעבר הקשורים לתאומ/ה מציפים ומנהלים את האדם.

  1. קודים:
  • א. קוד נפרדות
  • ב. קוד נוגד קנאה
  • ג. קוד נוגד תחרות
  • ד. קוד שחרור מכל תלות עם התאומ/ה
  • ה. קוד קשר בריא ומשחורר
  • ו. קוד ניקוי משקעים
  • ז. קוד תקשורת פתוחה וזורמת
  • ח. קוד ייחודיות
  • ט. קוד הנאה מהקשר
  1. הנדסת מחשבות: על המחשבות שנוצרו בעקבות האירוע. למטופל, או ל”אדם הקצה” שהוא תלוי בו אנרגטית.
  • א. “אסור לי להתעסק בתחומים של התאומ/ה שלי”
  • ב. “אסור לי להצליח יותר מהתאומ/ה שלי”
  • ג. “אסור שיהיה לי טוב אם לתאומ/ה שלי קשה”
  • ד. “אני חייב/ת לקחת אחריות על התאומ/ה שלי”
  • ה. “אני לא יכול/ה להיפרד מהתאומ/ה שלי”
  1. מחייבות (מחשבות חיוביות): לאחר הנדסת המחשבות נכניס מחשבות חיוביות את האנרגיה של המחייבה נכניס בספירלה הנכנסת לאדם מצ’אקרת הכתר לאורך גופו תוך כדי העפעוף. נדע שהמחייבה נכנסה בתום העפעוף.
    • א. “אני שמח/ה להייות נפרד/ת וייחודית”
    • ב. “מותר לי לעסוק בכל תחום שארצה”
    • ג. “זכותי להצליח ולהנות מהחיים”
  1. סליחה ושליחה עם התאומ/ה

                       המטופל/ת עם עצמו/ה

  1. ענן טיפולי המכיל: קריסטלים, פרחי באך ולהוריד מהספריה כל מה שיכול לעזור למטופל.

קריסטל

תפקיד

אג’וייט

ניקוי טראומות, צער וכאב, אהבה, קבלת האחר, חיזוק יכולת הביטוי והתקשורת. משפיע על צ’אקרות הגרון והלב.

אמטרין

חיזוק מערכות יחסים

טופז

חיזוק מערכות יחסים. יכולת דיבור וביטוי. ביטחון בעצמי ובזולת.

נטרולייט

חווית לידה מחדש, גילוי החבוי והבלתי נראה.

פרהינייט

נאמנות עצמית, צמיחה אישית

קוורץ שלג/חלבי

יציבית, השלמה עם החיים, חיבור לאינסטינקטים פנימיים, התמודדות עם פחד מהחיים, מקוריות, אמפתיה כלפי הזולת, אינטואציה.

  1. מדיטציה נפרדות: מוזמן/ת לשבת ישיבה נוחה ולעצום עיניים. נשמו נשימות עמוקות, וארוכות תן/י לגוף להרפות.

דמיינ/י אותך ואת התאומ/ה שלך עומדים אחד מול השני. האם את/ה מרגיש/ה חיבור לתאומ/ה? אם כן היכן הוא בגוף (אם המטופל/ת לא מרגיש/ה אז נגיד- דמיינ/י שיש חוט המחבר ביניכם באיזור הבטן.) איך החיבור הזה מרגיש? מכביד? מקל? עוטף? מגן?…. תסתכל/י לתאומ/ה בעיניים ותאפשר/י לחוט להיקרע באמצע ותאפשר/י לשאריות להתמוסס. תמשיכו להסתכל אחד לשני בעיניים ותאפשרו לאור להתפשט ביניכם ובתוככם עד שתראו חיוך אחד על פני השני. תודו  אחד לשני באהבה

  1. מספריים: לזמן את כל חוטי התלות בתחום חיים מסוים או בכל התחומים שיש ביניהם תלות. ולקחת מספריים אנרגטיות ולגזור את כל החוטים עד סוף העפעוף.
  1. מפת רגשות: להוצאת מחשבות שליליות החוסמות איברים ומערכות יחסים. עם התאומ/ה.

 

  1. שחרור קארמה לשחרור השפעות מגלגולים קודמים ושחרור שיעורי חיים קשים.

 

  1. התרת נדרים לשחרור נדרים שבעות ועוד שנעשו בין התאומים בגלגול זה או גלולים קודמים.

 

  1. צינור ניקוז: לניקוז כעסים, נוזלים, פחדים, דאגה, מתח, מחשבות רעות ועוד. מהקשר עם התאומ/ה

 

  1. שואב- ניקיון מתאים של תאומ/ה שהיה איתנו ברחם ונפלו והתמרה שלהם באדמה לאנרגיה של אור.
  1. כאב שבאהבה– לבדוק כמה פעמים צריך. ולבדוק האם יש גיל מסויים או גלגול אחר שגם בו כדאי לעשות כאב שבאהבה.
  1. תוכנית טיפול אנרגטית- להפעלת המשך טיפול אנרגטי באופן אטומטי בהתאם להתמודדות של המטופל.


סיום טיפול

  1. בודקים שלמטופל, למשלים שלו ו/לתאומ/ה ו/לקשר התאומות חזרו 100% שדות אנרגיה.
  2. מורידים מהספרייה הקוסמית את הפחדים של המטופל לקבל את הטיפול, או מעפעפים על הפחדים בכריכה של חוברת הטיפולים, עצם העפעוף= טיפול.
  3. “חמסה” על נקודות הפתיחה לקיבוע הטיפול.
  4. שאלה: בעוד כמה זמן תהיה הטבה? שואלים: מיד?/ תוך כמה שעות?/ ימים?/ שבועות?/ חודשים? אחרי שעפעף על הזמן, יוצרים “סקלה אנרגטית” ומבקשים: “תן לי עפעוף על הערך המספרי= בעוד כמה ימים/ שבועות תהייה הטבה”. מנו את המספרים וחכו למספר שבו תקבלו עפעוף, זה היום/ שבוע המבוקש: 1, 2, 3, 4, 5, והלאה.
  5. האם לעשות טיפול נוסף? אם כן, שאלה: בעוד כמה זמן לעשות טיפול נוסף? שואלים: “ימים, שבועות?” יוצרים “סקלה אנרגטית” ומבקשים: “תן לי עפעוף על הערך המספרי= בעוד כמה ימים/ שבועות עלי לחזור על הטיפול”. מנו את המספרים וחכו למספר שבו תקבלו עפעוף, זה היום/ שבוע המבוקש: 1, 2, 3, 4, 5, והלאה.
  6. שאלה: האם כל האבחון/ טיפול היה במטופל? “כן”/ “לא” (אם לא, יוצרים ספירלה, מעמידים את המטופל במרכזה ומעבירים את היד לאורכה, אך הפעם מבקשים מהטיפול להיכנס לתוך המטופל. אם לא נכנס, ואין למטופל שדות אנרגיה, יש לטפל בו בפחד לקבל את הטיפול, לחפש אם יש הפרעות אנרגטיות שמונעות מהטיפול להיכנס, או שיש כוח עליון שאומר שזה עדיין לא הזמן לטיפול)

מקורות:

  1. תאומים- ויקיפדיה

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D

  1. הריון מרובה עוברים- תאומים או יותר

https://www.clalit.co.il/he/pregnancy_and_birth/pregnacy/Pages/three_in_a_womb.aspx

  1. מתפתחים ביחד

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3899784,00.html

  1. יחסים בין תאומים- השוואה בין תאומים זהים, תאומי אחווה ואחים שאינם תאומים- ממצאים ממחקר התאומים הישראלי

http://teomim.com/index.php?option=com_content&task=view&id=36&Itemid=36

תוכן עניינים

עבודות בוגרים
עבודת בוגרים: הטיפול הביואורגונומי ההוליסטי בדרבן – עפרה פורסט

מהו דורבן ברגל Heel Spur? דורבן ברגל הוא זיז בולט בעצם העקב, תופעה נפוצה במיוחד בקרב בני ה-40 ומעלה, וההערכות הן שאחד מכל עשרה אנשים לערך סובל או יסבול מדורבן לפחות פעם אחת בחייו. בעבר האמינו הרופאים כי הכאבים בעקב הרגל נגרמים בעקבות גידולים גרמיים הנוצרים ברגל. היום כבר מבינים שאותם גידולים מהווים תוצאה של

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בטנטון – מאיה להב

טינטון במבט אישי השקט הינו חלק מהותי משלמות הנפש שלי. מקום מפלט ששימש אותי נאמנה מגיל הילדות בין בינות עץ הצאלון מתחת לביתי, בספרייה ובכל מקום שבו נזקקתי לשקט שיתמוך במצוקות בהן נתקלתי- יכולתי להתנתק מקולות הרקע ולשקוע בשקט הפנימי. כמתקשרת ומדיום אני יודעת להבחין בין סוגי הקולות המגיעים אליי, מקשיבה ומתנתקת. כאחת ששומעת חיצונית

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בשיברון לב -אודליה ד. גילרד

טיפול ביואורגונומי הוליסטי בשיברון (כאב) לבאודליה ד. גילרד פברואר 2024 העבודה  מוקדשת לעילוי נשמות הנופלים במלחמה ולתפילת שיבת כל החטופים לביתם בשלום ובמהרה שברון לב שברון לב הינו מושג ריגשי המתאר דיכאון רב, צער גדול, יגון עמוק. תסמונת שברון לב  – ברפואה המערביתתסמונת הידועה בשמה המקצועי –  טַקוֹצוּבּוֹ קרדיומיופתיה (Takotsubo Cardiomyopathy)-  מצב של  כשל לבבי זמני הנגרם עקב

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי בסרטן מיאלומה נפוצה – יעל פז

לפי הרפואה המערבית: מיאלומה נפוצה (Multiple Myeloma) היא מחלת סרטן של תאי פלסמה, הנמצאים במח העצם. במח העצם נוצרים כל התאים המרכיבים את הדם. תאי הפלסמה הם חלק מתאי הדם הלבנים ותפקידם לייצר נוגדנים-חלבונים המסייעים לגופנו להתגונן בפני זיהומים. במיאלומה, תא פלסמה בודד עובר שינוי שגורם לו להתרבות ללא בקרה בתוך מח העצם. המחלה עלולה

קרא עוד »
מערכת השלד
עבודות בוגרים
טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בשילוב עם סו-ג’וק באישיאס – נורית אלטמן

עצב הסיאטיקה – סכיאטיקה שמות רבים: אישיאס/ נשית/ עצב השת/ גיד.  עצב זה הוא העצב העבה והארוך ביותר בגוף האדם. רוחבו כרוחב החלק הכי גדול באגודל של גבר. הוא מתחיל עם שני סיבי עצב היוצאים מהגב התחתון מבין החוליות L4-L5 משני צדי עמוד השדרה.  בהמשך מתחברים אליו מתחת לשריר הפיריפורמיס השריר האגסי הנמצא בעכוז, מתחת

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי בהרטבת לילה – גלי טל

יכולות ההתאפקות של ילדים נבנית בגילאי שנתיים-שלוש, ובגיל ארבע מרבית הילדים כבר שולטים על מתן השתן. הרטבת לילה אצל ילדים היא תופעה בה ילד מאבד שתן בצורה לא רצונית, כאשר גילו מעבר לגיל בו אמורים לשלוט על מתן השתן. זוהי תופעה נפוצה מאוד – בגילאי חמש כ-15-20% מהילדים מרטיבים בלילה. השתן הוא למעשה תוצרי פסולת

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי במחלת רנו – הדס בר דוד פולק

מחלת או תופעת או תסמונת רנו (או ריינו) היא תופעה קלינית הבאה לידי ביטוי בכיווץ כלי הדם בפריפריה, בדרך כלל בתגובה לחשיפה לקור. המקומות השכיחים לתופעת ריינו הם אצבעות הידיים והרגליים, אולם התופעה עלולה להופיע גם בקצוות נוספים: קצה האף, תנוכי האוזניים, הלשון והפטמות – במקרים נדירים. התופעה נגרמת על ידי פגיעה בתהליכי הוויסות בכלי

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי בילד דחוי – כרמית קשאני

הידע התאורטי מנחם (שם בדוי)- ילד אשר התקשה בסיטואציות חברתיות. יכול להיכנס למריבות וויכוחים שגרמו לבני כיתתו, בין היתר, לוותר על הקשר עמו. סובל מהפרעת קשב וריכוז והפרעת ויסות חושי. הוא נוטה להגיב בצורה אימפולסיבית ומתקשה מאוד להירגע ולווסת את תחושותיו. נוטה לווכחנות ומרבה לתפוס אירועים ב”שחור או לבן”. אין אמצע. להבנתו עצם השהות בבית

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי במגרנות – יסמינה עבד אל חלק

לכאבי ראש עלולות להיות אלף ואחת סיבות. על פי הרפואה הסינית, הרי שבדומה לבעיות אחרות מעידים הכאבים על מצבים של חוסר איזון בגוף מבחינה פנימית, בין אם באנרגיית הצ’י, באחד מחמשת היסודות, בדם או בכל דבר אחר. השאיפה לכן היא להחזיר את הגוף לאיזון ובכך לשפר משמעותית את המצב, פנימית וחיצונית. באמצעות השבת האיזון ומילוי

קרא עוד »