טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בטנטון – מאיה להב

תוכן עניינים

טינטון במבט אישי

השקט הינו חלק מהותי משלמות הנפש שלי. מקום מפלט ששימש אותי נאמנה מגיל הילדות בין בינות עץ הצאלון מתחת לביתי, בספרייה ובכל מקום שבו נזקקתי לשקט שיתמוך במצוקות בהן נתקלתי- יכולתי להתנתק מקולות הרקע ולשקוע בשקט הפנימי.

כמתקשרת ומדיום אני יודעת להבחין בין סוגי הקולות המגיעים אליי, מקשיבה ומתנתקת. כאחת ששומעת חיצונית ופנימית, אני מכירה היטב את מרחבי הצלילים והתדרים וכשהגיע אליי צליל חדש תהיתי.

צלצול טלפון נשמע באוזניי, במוחי, האם זה אמיתי? האם מידע צריך להגיע? כך הטינטון החל אצלי לפני כשנה, כן הייתי במצב נפשי מורכב של התעוררות פוסט טראומה מורכבת, ולא רק-כל יסודות העצמי שלי התערערו. תהיתי האם זה לבדו יכול לגרום לטינטון שלי שהתחיל כצלצול ונמשך כצליל צורם ובלתי פוסק?

בשנה האחרונה ובעקבות ההכשרה ולימודי הביואורגונומי, העמקתי באוקיינוס הטינטון שמתמקד בעיקר באוזן ימין. לעיתים יש באוזן זו גם צבירת נוזלים. כיום אני מבינה שהנוזלים מהווים עבורי את הרגש, ככל שהרגש אצלי לא מאוזן והתזונה שלי גם היא לא מאוזנת זה משפיע ישירות על הטינטון. ובכן זה עוזר לעשות נרות הופי או לנקז נוזלים לפי הכלים של הביו.. אפילו מאד, לעיתים שילוב של דיקור ונרות הופי יכולים להביא הקלה ממשית ואפילו ריפוי זמני, אך עבורי זו לא הייתה סיבת הטינטון והמשכתי בחיפוש.

בעזרת טופס הטיפולים ההוליסטי, בעקבות השיעור על מערכת השמיעה, ריפוי הילד שבי, אנטומיה רגשית והבנת הגורמים אני יכולה להגיד שעברתי שלושה שלבים של גילוי עצמי, בכל פעם, בתקופת זמן בין גילוי לגילוי- רובד אחר של הטראומה שגרמה לטינטון נחשפה וכולם אכן קשורים למשהו ששמעתי:

  • דבר שנאמר לי ולא רציתי לשמוע-אובדן אחי התינוק-המשפט ששמעתי נתקע לי “במוח” שנים.
  • בשורה קשה שהגיעה-שיחת טלפון על מחלתו של בני.
  • מעשה כואב שנגרם לי- שני מקרים שונים ובמרחבי זמן הקשורים ליציאה.. טריקת שער ונעילת דלת בית…

הדבר שהכי הפתיע אותי היה המעשה הכואב שנגרם לי שקשה לי מאד לפרט אותו, אבל עצם ההבנה שטריקת הדלת והנעילה שלה, המעשה שנעשה לאחר מכן.. עצם החיבור הזה גרם לי לשחרור הטינטון.

אני כבר חודשיים בהפוגה מטינטון.

המסר שלי, לעיתים אנו חושבים ש”עלינו” על הסיבה, לעיתים זה מגיע בשלבים, במידה ואין הקלה בטינטון יש לשוב לציר הזמן לחקור ולבקש מהיקום הכוונה, התת מודע ומחסומי ההגנה לעיתים לא ממהרים לשחרר לנו את המידע.

לרוב תמצאו קפסולות, למתקשרים ומדיומים יש סבירות גבוהה לרוח מהבהבת.

לאנשים חדי שמיעה ורגישים לקול יש אפשרות להבחין בסימנים מקדימים להגעת הטינטון, דבר המאפשר טיפול מקדים שיכול לסייע בהרגעת מערכת העצבים ואיזון עצב הואגוס.

טינטון הוא מתיש אבל גם הוא חווה בתוכו עולמות וחלקי עצמי שמבקשים להיחשף.

נוגי יקרה, תודה על הזכות ללמוד ולעשות עבודה שהיא מעבר לעבודת גמר, עבורי היא עולם ומלואו.
הליך הטיפולי ההוליסטי בטינטון, מופיע בקובץ המצורף

תוכן עניינים

קורס הכשרת מטפלים
גילוי שורש המחלה: המפתח לריפוי אנרגטי

בלב כל מחלה, כל כאב, וכל קושי רגשי, טמון סיפור. סיפור עמוק ונסתר, שלעתים קרובות נשכח או נקבר תחת שכבות של זמן וניסיון. כמו שורשיו של עץ עתיק, הסיבות האמיתיות לבעיותינו מסתעפות עמוק מתחת לפני השטח, מזינות את הסימפטומים שאנו חווים בחיי היומיום.
הביו-אורגונומי מציע לנו מפה וכלים לחפור עמוק אל תוך האדמה הזו, לגלות את השורשים הנסתרים, ולהביא ריפוי אמיתי ומתמשך.

קרא עוד »
קורס הכשרת מטפלים
ההשלמה האנרגטית: המרכיב הנסתר שמשפיע על חיינו

האם אי פעם תהית על הכוחות הבלתי נראים שמשפיעים על חייך? בעולם הביו-אורגונומי קיים מושג מרתק הנקרא “השלמה אנרגטית”. למרות שהסיכוי שנפגוש פיזית את ההשלמה אנרגטית שלנו הוא נמוך מאוד, ההשפעה שלו על חיינו עשויה להיות משמעותית. מאמר זה מזמין אותך לצלול לעולם מופלא ולגלות כיצד מרכיב אנרגטי נסתר עשוי להשפיע על חייך.

קרא עוד »
ביומומנט biomoment
קורס הכשרת מטפלים
איך הופכים להיות מטפל ביו-אורגונומי הוליסטי?

האם אי פעם הרגשת שיש בתוכך כוח נפלא שלא בא לידי ביטוי, משהו שאפילו קשה להסביר במילים? האם הרגשת שונה מאחרים? אם כן, את לא לבד. רבים מאיתנו מרגישים לעתים חריגים, שונים, לא מובנים. אבל מה אם אגיד לך שיש דרך לגלות את הכוח הזה, להבין אותו ולהשתמש בו כדי לשנות את חייך ואת חיי הסובבים אותך?

קרא עוד »