עבודת בוגרים: טיפול ביואורגונומי בגזים – זיוה סנקר

תוכן עניינים

לכולנו יש גזים בקיבה. דרך פליטת הגזים היא על ידי גיהוק, או בנפיחה.
הריח הלא נעים לפעמים של הגזים, מגיע בגלל חיידקים הנמצאים במעי הגס, המשחררים כמויות קטנות של גזים המכילים גופרית.

גזים  נוצרים בקיבה עקב מספר סיבות:

  1. עקב הישארות המזון זמן רב מדי בה ואז המזון מתחיל לתסוס ולייצר גזים.
  2. בליעת אוויר. אכילה מהירה ושתיה מהירה עלולים לגרום לבליעת כמויות גדולות של אוויר.

סימני הבעיה הם גיהוק, נפיחה, נפיחות של הבטן , רעשים של הבטן וכאבי בטן.

טיפול ביואורגונומי בגזים :

  1. בדיקת מפריענים למטפל ולמטופל : פיסי, רגשי, שכלי (מידע), רוחני, אני.
  2. האם מותר לי לאבחן?
  3. האם מותר לי לטפל?
  4. באיזו מידה הטיפול הביואורגונומי יעזור למטופל? (יש ליצור “סקאלה אנרגטית” בין 10-100%) אם יוצא פחות מ-100%, יש לטפל בפחד של המטופל שהטיפול יעזור ב-100%.
  5. הגנות לעצמי – מגן דוד.
  6. בקשה אנרגטית לעזרה בטיפול של המטופל.
  7. בקשה אנרגטית שהטיפול יפעל לטובתו העליונה של המטופל.
  8. קוד דיוק העפעוף – לחמסס
  9. נטפל ב”כאב שבאהבה” בין המטפל למטופל, בין המטופל לבין עצמו, בין מטופל למחלה ועוד. ניתוק ג’יפה אנרגטית והשוואת תדרים.
  10. בדיקת משלים חי/ מת למטופל.
  11. ניקיון הילה למטופל.
  12. טיפול במערכת העיכול / באיבר לאורך חלקי הקיבה החולה, באמצעות ספר הטיפולים:
    א. מאתרים את מערכת העיכול בתוכן העניינים בתחילת ספרי הטיפולים (הוליסטי או
    חוברת טיפולים) או באמצעות האינדקס בסוף הספרים.
    ב. מעבירים את האצבע על הדף, תוך הוראה שמה שמעפעף יטופל (רושמים על דף הטיפול
    רק מידע רלוונטי).
  13. בסיום הטיפול באיבר בקיבה / מערכת העיכול חוזרים לתוכן עניינים שואלים מה עוד? מטפלים במערכות הנוספות שעפעפו באותה דרך.
  14. טיפול בטראומה שגרמה לבעיה:
  • בציר הזמן של המטופל: כולל צלקת/ בצקת/ נקזים במוחו.
  • בציר זמן בגלגולים הקודמים שלו: כולל צלקת שזוכרת מה קרה בגלגולים הקודמים/ בצקת/ נקזים במוחו.
  • איתור “אדם קצה” מעץ המשפחה של המטופל המשפיע על המטופל:
    א. “חמסה” על הטראומה של “אדם הקצה“,
    ב. צלקת/ בצקת/ נקזים במוחו של “אדם הקצה“.
    ג. “כאב שבאהבה” בין “אדם הקצה” למטופל.
    ד. צלקת/ בצקת/ נקזים במוחו של המטופל שזוכרת את “אדם הקצה”.
  1. טיפול בהפרעות אנרגטיות-עפעוף על סוגי הפרעות אנרגטיות, ספירה כמה ישויות גרמו להפרעה האנרגטית, בקשה שכל ישות תתערבל יחד עם המשלימה שלה, בקשה לניקוי כל הרעל והנזק שהיא הכניסה לגוף .בדיקה עם חזרו שדות אנרגיה.
  2. טיפול בנקודות פתיחה שקשורות לתפקוד תקין של מערכת העיכול ושחרור גזים .
  3. בדיקת שבעה גופים אנרגטיים: נעפעף באיזה גוף אנרגטי עלינו לטפל: רגשי, מנטלי, אסטרלי, רוחני, שמימי ,וכתרי. נטפל ב”חמסה”- פנפט”ה בגוף האנרגטי שעפעף לנו. נאתר את הגורמים לחסימה כגון: כעסים, פחדים וכו’. נאתר חורים בהילה/ גוף אנרגטי ונסתום אותם (צנתר אנרגטי). נערבל את המטופל בתדר מתקן של נקודות האפס שמאפשרת לגוף לייצר את האפקט המרפא. נוודא שחזרו 100% שדות אנרגיה לגוף האנרגטי ובמידה שלא נאתר גורמים נוספים לחסימה.
  4. צ’קרות – נבדוק שדות אנרגיה מצ’קרת הבסיס ועד לצ’קרת הכתר, נבדוק איפה הטראומה של האובדן השפיעה על הצ’קרות. טיפול בצ’אקרת הגרון ובצ’אקרת מקלעת השמש  על כל 18 סעיפי הפחדים שנמצאים בצ’אקרת מקלעת השמש, חמסוס על הפחד שעפעף.
  5. מרידיאנים: נעפעף על מעגל המרידיאניים לפי שעות היממה, לפי כיוון השעון. נבקש עפעוף על המרידיאן החסום. במרידיאן החסום נפתח אותו על-ידי מעבר עם האצבע על נתיב המרידיאן פעמיים כל מרידיאן הוא סימטרי, לכן פעם נעבור על צד ימין של המרידיאן ופעם על צד שמאל של המרידיאן. העפעוף הוא כמו צנתור הפותח את נתיב זרימת האנרגיה במרידיאן. נמצא את הטראומה שסגרה אנרגטית את המרידיאן ונטפל בה.
  6. טיפול במרידיאן הקיבה מעי הדק מעי הגס כיס המרה הטחול והלבלב עפעוף על מקום החסום במרידיאן חמסה עליו . ניתן לטפל גם במרידיאן המשלים שלהם. מרידיאן הקיבה, מרידיאן הטחול והלבלב, מרידיאן המעי הדק, מרידיאן הכבד.
  7. ברירית המעי הדק מתבצע תהליך הפירוק הכימי והספיגה של המזון. נבדוק את רירית המעי הדק ואת המעי הדק עצמו, את המשלים האנרגטי שלהם ונטפל בהתאם.
  8. נעפעף על רשימת הפחדים הבאים (עצם העפעוף הוא הטיפול בפחד):
  • פחד לעכל
  • פחד משמחת חיים
  • פחד מפחות מדי עצב בחיים
  • פחד מלהיות לא מספיק מוגן
  • פחד מלוותר על האחיזה
  • פחד להיות רגוע
  • פחד לתת לחיים לזרום בנינוחות
  • פחד הגורם לעליית רעיונות בלתי מעוכלים
  • פחד של גיהוקים ונפיחות
  • פחד מלשחרר
  • פחד מלעכל את המצב
  • פחד המאפשר את האלרגיה מהכוח האמתי, מסכנה, מגורמים לאלרגיה לקבל את החיים בשלווה
  • בפחד לגמוע את החיים במהירות רבה שיש זמן ומקום לכל
  • פחד לוותר על האחיזה
  • פחד הגורם לרעיונות בלתי מעוכלים
  • פחד להיות רגוע
  • פחד לשחרר דברים ולא להרפות מהם
  • פחד מפני החסר, מפני איפוק מוגזים או סירוב להתנתק
  • בפחד ממחלות מערכת העיכול כגון תסמונת מעי הרגיז ועצירות.
  • בפחד מטפילים במעי וזיהומים פיטריותיים-כגון קנדידה ותולעי המעיים.
  • טיפול בתולעת אנרגטית – צנתר בתוך הקיבה ושליפת הג’יפה מתוכה, שגורמת לגזים.
  • הקיבה היא החלק המרכזי של עיכול המזון- העיכול הוא גם האופן בו המטופל מתמודד עם חוויות של רגשות מסוימים, שקשה לעכל אותם. לעיתים התמודדות עם דברים המתרחשים נקראת תחושות הבטן –טיפול בכאב שבאהבה בין המזון למערכת העיכול,  ניתוק ג’יפה והשוואת תדרים בין המזון לבין מערכת העיכול
  • עפעוף על המזון שגורם לגזים ,טיפול בפחד מאותו מזון והשוואת תדרים  בין המזון לבין מערכת העיכול. טיפול במערכת הנשימה , בקיבה, במרידיאן הקיבה,  במעי הגס, בטחול ובלבלב.
  • טיפול באינפוזיה אנרגטית – נוסיף את האנרגיה של תרופת אנטיביוטיקה, תוך כדי עפעוף בתנועת ספירלה, כדי להקל על כאבי הבטן ולהרגעת הגזים
  • מתן טיפול אנרגטי של פרחי באך – בשמת, רסקיו רמדי, קמומיל.
  • מתן טיפול אנרגטי של שמנים – כוכבי אניס שממריצים טיפול בהפרעות במערכת העיכול.
  • צנטריפוגה להוצאת רעלים.
  • טיפול בקודים :
  • קוד נוגד אכילה מרובה של סוכרים .תסיסת הסוכרים והפחמימות יוצרת גזים בבטן.
  • קוד נוגד אכילת יתר הכוונה גם לאכילה חד פעמית של ארוחה גדולה מידי.
  • קוד נוגד השפעה על מערכת העיכול מאכילת מזונות כגון-גרגירי חומוס .סויה שעועית עדשים אפונה צימוקים משמשים תמרים ברוקולי כרובית וכרוב.מוצרי חלב מזון מטוגן גלידות ועוד.
  • קוד נוגד השפעה על מערכת העיכול מאכילת מזונות כמו- תפוחי אדמה, תירס, אטריות, חיטה) מייצרים גזים כשהם מתפרקים במעי הגס.
  • בקוד פירוק מזונות אלה.
  • קוד נוגד אכילה מהירה וחוסר לעיסה של המזון.
  • קוד נוגד בליעה לא תקינה של המזונות
  • קוד נוגד בעיות נשימה – כשהם חלק מבעיות הגזים
  • בקוד נוגד רגישות לגלוטן בכאב האהבה שבין האדם לגלוטן. בפחד מהגלוטן.. בטראומות של האדם או של מישהו מבני המשפחה הקשורות לגלוטן.
  • בקוד נוגד אכילה בשעות לא נוחות למערכת העיכול –כגון שעות לילה מאוחרות בהן אין למערכת העיכול די אנרגיה כדי לעכל כיאות את המזון הנכנס.
  1. טיפול בגזים במערכת העיכול העליונה –גזים בבטן המצטברים באזור הוושט והקיבה מדובר בבועות אווירה הנכנסות לאף על ידי בליעה של אוויר אצל תינוקות.גזים אלה נכנסים תוך יניקה מהבקבוק או מהשד.לרוב גזים אלה יוצאים מהפה דרך גיהוקים .
  2. נחמסס על הגזים באמצעות צנתר אנרגטי נדחוף את הגזים החוצה דרך הפה.
  3. טיפול בגזים במערכת העיכול התחתונה- גזים בבטן המצטברים במעיים גזים אלה נוצרים תוך כדי עיכול האוכל ומשתחררים דרך פי הטבעת.במידה והם לא משתחררים מדובר במצב קליני הדורש טיפול.
  4. מחסור בלקטז—נטפל באינפוזיה אנרגטית –שאליה נכניס את התוסף לקטז תוך כדי עפעוף בתנועת ספירלה. נבדוק כמה זמן האינפוזיה הזאת צריכה לטפטף. נעטוף את המטופל בענן טיפולי ונכניס לתוכו את הקריסטלים כמו – כלצית ירוק, מלכית, יהלום, קוורץ, נחושת, סוליט, סלסטייט, פנינה
  5. מתן אנרגטי של סיבים טיפול  בבלוטה בחוליות עמוד השדרה והפחד מכמות אופטימלית.

 

שלבי סיום טיפול:

  1. ‏ פחדים של סוף טיפול – נוריד מהספרייה הקוסמית או מהספר. נעפעף על הפחדים של סוף טיפול בספר הטיפולים הביואורגונומי (הבלונדיני)…
  2. ‏ נבדוק אם חזרו שדות למטופל ולמשלים האנרגטי שלו.
  3. ‏ האם נדרש טיפול נוסף? אם כן, נלך אל תוכן העניינים, נבקש עפעוף על המערכת שיש לטפל בה בהקשר לאובדן.
  4. האם צריך לחזור על הטיפול? מתי כמה פעמים?
  5. ‏ קידוד הטיפול וביצוע התמרה אנרגטית של נוהל הטיפול לצורך טיפול חוזר.
  6. חמסה על נקודות פתיחה לקיבוע הטיפול.
  7. חמסה על סיום הטיפול.

תוכן עניינים

עבודות בוגרים
עבודת בוגרים: הטיפול הביואורגונומי ההוליסטי בדרבן – עפרה פורסט

מהו דורבן ברגל Heel Spur? דורבן ברגל הוא זיז בולט בעצם העקב, תופעה נפוצה במיוחד בקרב בני ה-40 ומעלה, וההערכות הן שאחד מכל עשרה אנשים לערך סובל או יסבול מדורבן לפחות פעם אחת בחייו. בעבר האמינו הרופאים כי הכאבים בעקב הרגל נגרמים בעקבות גידולים גרמיים הנוצרים ברגל. היום כבר מבינים שאותם גידולים מהווים תוצאה של

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בטנטון – מאיה להב

טינטון במבט אישי השקט הינו חלק מהותי משלמות הנפש שלי. מקום מפלט ששימש אותי נאמנה מגיל הילדות בין בינות עץ הצאלון מתחת לביתי, בספרייה ובכל מקום שבו נזקקתי לשקט שיתמוך במצוקות בהן נתקלתי- יכולתי להתנתק מקולות הרקע ולשקוע בשקט הפנימי. כמתקשרת ומדיום אני יודעת להבחין בין סוגי הקולות המגיעים אליי, מקשיבה ומתנתקת. כאחת ששומעת חיצונית

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בשיברון לב -אודליה ד. גילרד

טיפול ביואורגונומי הוליסטי בשיברון (כאב) לבאודליה ד. גילרד פברואר 2024 העבודה  מוקדשת לעילוי נשמות הנופלים במלחמה ולתפילת שיבת כל החטופים לביתם בשלום ובמהרה שברון לב שברון לב הינו מושג ריגשי המתאר דיכאון רב, צער גדול, יגון עמוק. תסמונת שברון לב  – ברפואה המערביתתסמונת הידועה בשמה המקצועי –  טַקוֹצוּבּוֹ קרדיומיופתיה (Takotsubo Cardiomyopathy)-  מצב של  כשל לבבי זמני הנגרם עקב

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי בסרטן מיאלומה נפוצה – יעל פז

לפי הרפואה המערבית: מיאלומה נפוצה (Multiple Myeloma) היא מחלת סרטן של תאי פלסמה, הנמצאים במח העצם. במח העצם נוצרים כל התאים המרכיבים את הדם. תאי הפלסמה הם חלק מתאי הדם הלבנים ותפקידם לייצר נוגדנים-חלבונים המסייעים לגופנו להתגונן בפני זיהומים. במיאלומה, תא פלסמה בודד עובר שינוי שגורם לו להתרבות ללא בקרה בתוך מח העצם. המחלה עלולה

קרא עוד »
מערכת השלד
עבודות בוגרים
טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בשילוב עם סו-ג’וק באישיאס – נורית אלטמן

עצב הסיאטיקה – סכיאטיקה שמות רבים: אישיאס/ נשית/ עצב השת/ גיד.  עצב זה הוא העצב העבה והארוך ביותר בגוף האדם. רוחבו כרוחב החלק הכי גדול באגודל של גבר. הוא מתחיל עם שני סיבי עצב היוצאים מהגב התחתון מבין החוליות L4-L5 משני צדי עמוד השדרה.  בהמשך מתחברים אליו מתחת לשריר הפיריפורמיס השריר האגסי הנמצא בעכוז, מתחת

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי בהרטבת לילה – גלי טל

יכולות ההתאפקות של ילדים נבנית בגילאי שנתיים-שלוש, ובגיל ארבע מרבית הילדים כבר שולטים על מתן השתן. הרטבת לילה אצל ילדים היא תופעה בה ילד מאבד שתן בצורה לא רצונית, כאשר גילו מעבר לגיל בו אמורים לשלוט על מתן השתן. זוהי תופעה נפוצה מאוד – בגילאי חמש כ-15-20% מהילדים מרטיבים בלילה. השתן הוא למעשה תוצרי פסולת

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי במחלת רנו – הדס בר דוד פולק

מחלת או תופעת או תסמונת רנו (או ריינו) היא תופעה קלינית הבאה לידי ביטוי בכיווץ כלי הדם בפריפריה, בדרך כלל בתגובה לחשיפה לקור. המקומות השכיחים לתופעת ריינו הם אצבעות הידיים והרגליים, אולם התופעה עלולה להופיע גם בקצוות נוספים: קצה האף, תנוכי האוזניים, הלשון והפטמות – במקרים נדירים. התופעה נגרמת על ידי פגיעה בתהליכי הוויסות בכלי

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי בילד דחוי – כרמית קשאני

הידע התאורטי מנחם (שם בדוי)- ילד אשר התקשה בסיטואציות חברתיות. יכול להיכנס למריבות וויכוחים שגרמו לבני כיתתו, בין היתר, לוותר על הקשר עמו. סובל מהפרעת קשב וריכוז והפרעת ויסות חושי. הוא נוטה להגיב בצורה אימפולסיבית ומתקשה מאוד להירגע ולווסת את תחושותיו. נוטה לווכחנות ומרבה לתפוס אירועים ב”שחור או לבן”. אין אמצע. להבנתו עצם השהות בבית

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי במגרנות – יסמינה עבד אל חלק

לכאבי ראש עלולות להיות אלף ואחת סיבות. על פי הרפואה הסינית, הרי שבדומה לבעיות אחרות מעידים הכאבים על מצבים של חוסר איזון בגוף מבחינה פנימית, בין אם באנרגיית הצ’י, באחד מחמשת היסודות, בדם או בכל דבר אחר. השאיפה לכן היא להחזיר את הגוף לאיזון ובכך לשפר משמעותית את המצב, פנימית וחיצונית. באמצעות השבת האיזון ומילוי

קרא עוד »