עבודת בוגרים: טיפול ביואורגונומי בדלקות גרון חוזרות – אביבה פלדמן

תוכן עניינים

דלקות המתפתחת באזור הגרון והשקדים.

הסיבה השכיחה ביותר היא זיהום נגיפי או זיהום חיידקי.

הדלקות מתפתחות במיוחד כשמערכת החיסון מוחלשת.

דלקת גרון באה לידי ביטוי באודם בגרון, נפיחות בלוטת הלימפה, חום גבוה, תפליטים לבנים על־פני השקדים, דלקת.

תסמיני הדלקת: הרגשה כללית רעה, כאב גרון וקושי בבליעה, נזלת, צרידות, כאב ראש, עייפות יתר.

הליך טיפולי ביואורגונומי בדלקות גרון:

  1. מפריענים למטפל ולמטופל- פיזי, רגשי, שכלי, רוחני, אני.
  2. האם מותר לי לטפל?
  3. באיזו מידה טיפול הביואורגונומי יעזור למטופל (%)?
  4. בקשות אנרגטית- אני שמחה ומודה שהביואורגונומי עוזר למטופל לטובתו הגבוהה. אני שמחה מהמהירות שבה המטופל מבריא
  5. חמסה על הפחד של המטפל לטפל במטופל.
  6. טיפול בפחדים של המטופל: מהטיפול, מביואורגונומי, מהחלמה.
  7. בדיקת שדות אנרגיה למטופל ומשלים אנרגטי.
  8. בדיקת שבעה גופים אנרגטיים: נעפעף באיזה גוף אנרגטי עלינו לטפל:
    אתרי, רגשי, שכלי, אסטרלי, רוחני, שמימי וכתרי. נטפל בחמסה בגוף האנרגטי שעפעף לנו.
  9. בדיקת הצ’אקרות: נבדוק בעפעוף את כל הצ’אקרות, מה שמעפעף נבדוק כמה אחוזים פתוחה הצ’אקרה הקדמית והאחורית.
    נבדוק באופן ספציפי גם את צ’אקרת הגרון, מפני שאנו מטפלים בדלקות גרון חוזרות,
    נבדוק האם הייתה טראומה כלשהי  אשר גרמה למשהו בגרון להיסגר, להיחסם,  וגרם לחוסר הערכה עצמית, חוסר רצון להתמודד עם עצמך, חוסר רצון להתבטא, האם נפגע מאדם קרוב, האם חווה בגידה מסוג כל שהוא.
    נברר טראומות שגרמו לצ’אקרה  להיסגר, נטפל ונבדוק האם הצ’אקרה פתוחה 100%.
  10. נעפעף על פחדים בסיסיים: נטפל במה שעולה חימסוס על הפחד:
    • בפחד להתמודד מול אנשים
    • בפחד להגיד מה אני חושב
    • בפחד שלא יקבלו אותי כמו שאני
    • בפחד שיזלזלו בי
    • בפחד להתבטא בחברה
    • בפחד משמירת סודות
    • בפחד לתקשר עם הסביבה
    • בפחד ליהנות מהחיים
    • בפחד לקבל ביקורת
  11. בדיקת מרידיאנים: לעפעף על מעגל המרידיאנים לעבור עם האצבע על נתיב המרידיאן, העפעוף כבר פותח את החסימה. נעפעף על המרידיאן, נאתר את סיבת החסימה ,נשוחח עם המטופל על האירוע שעולה, נטפל ונבדוק שהמרידיאן פתוח.
  12. נבדוק איש קצה-נטפל בטראומות על ציר הזמן מ-9 חודשים לפני הלידה, עד היום, מגלגולים קודמים ובין העולמות. ננקה את הצלקת של איש הקצה, ואת הצלקת של המטופל ש”זוכרת” את איש הקצה.
  13. טיפול באיבר החולה:
    א. נבדוק את שדות האנרגיה של הגרון של המטופל, משלים אנרגטי במקרה הצורך נטפל ונחמסס.
    ב. נבדוק האם יש על האיבר גידולים אנרגטיים-פיזיים, או מתח בגוף, אם יש- בעזרת סכין אנרגטי נחתוך וננקה את האיבר, נחמסס לסיום.
  14. נעפעף על האיברים השונים בגרון, איבר שיעפעף לנו נחמסס עליו עד לחזרת 100% שדות אנרגיה:
    א. רקמות לימפתיות בלוע – בלוטות השקדים: שקדי האף, שקדי החיך, שקדי הלשון, שקדי החצוצרה
    ב. בלוטת המגן – התירואיד – בלוטת התריס
    ג. בלוטת התת תריס – פאראתירואיד
    ד. קנה נשימה
    ה. ושט
    ו. לוע – שרירי הלוע: סוגרי הלוע, שרירי האורך
    ז. כלי דם בלוע – עורק התרדמה החיצוני כולל עורקי הלוע עולה, החיך, הלשון, השקדים
    ח. עצבי הלוע: עצב הלשון והלוע, עצב התועה, גנגליון צווארי עליון

 טיפולים נוספים ניתן לעפעף ולבדוק איזה טיפול מתאים למטופל:

  1. טיפול בכאב שבאהבה בין המטופל לחיים.
  2. כאב שבאהבה בין המטופל לחיידק.
  3. הורדת מיאלין רגשי ופיזי.
  4. צנתר לפתיחת קנה הנשימה, לפתיחת החסימה.
  5. מחט אנרגטית לדיקור נקודות אנרגטיות לפי המיקום בדיקור סיני לחיזוק מערכת החיסון וטיפול בדלקת
  6. שואב אנרגטי לשאיבת הדלקת הקיימת
  7. צינור ניקוז לפחדים, למתח, ניקוז למחשבות רעות.
  8. יצירת כפתור הפעלה-בכל זמן שהמטופל מרגיש מחנק רגשי או פיזי, כשיש קושי להביע את עצמו
  9. תהיה לו האפשרות להפעיל את הכפתור שישחרר אותו מתחושות אלה.
  10. ניצור ענן טיפולי נכניס לתוכו חיזוק למערכת החיסון, ריפוי לנפיחות הגרון, מיאלין פיזי ורגשי לגוף המטופל. הענן ישחרר כמויות מדויקות למטופל לפי הצורך.
  11. ניצור אינפוזיה אנרגטית אשר בתוכה נכניס תרופות אנרגטיות נבחר מה נכון למטופל-משככי כאבים, תרופה להורדת חום, אנטיביוטיקה ,ויטמין C ,”תרופות סבתא” דבש, מים עם מלח, לימון, צמחי מרפא לדלקות גרון, הכול יתקבל לפי הצורך של המטופל.
  12. קוד ביטחון בחיים,
  13. קוד ביטחון עצמי
  14. קוד הבעה עצמית
  15. נעזר בספר הטיפולים הביואורגונומי לחיפוש חסימות נוספות.
  16. במהלך כל הטיפול נשתף את המטופל בדברים הרלוונטיים, נעלה טראומות בגלאים שונים,
  17. נקשיב לסיפורים של המטופל וניקח מהדברים שלו, נקודות חשובות לטיפול כמו אמונות או מחשבות מגבילות, נעשה להן הנדסת מחשבות ונכניס מחשבות מוארות במקומן. נבין מהשיחה על פחדים ,דאגות וכדומה.
  18. בעזרת הנדסת המחשבות ניתן לשחרר אמונות ודעות כמו –
    א. אני לא ראוי להשמיע את דעתי
    ב. דעתי לא חשובה
    ג. לא רואים אותי
    ד. אני לא משמעותי
    ה. במקומן ניתן להכניס -אני אהוב בדיוק כמו שאני, אני מעריך את עצמי, אני מקבל את עצמי.

נשתף את המטופל באופן מעשי בטיפול, נשאל איפה הוא מרגיש את הכאב האכזבה החסימה, נדריך אותו לדמיין לערבל את התחושה הזאת ולהוציא אותה מהגוף, לשחרר לקבל נשימה עמוקה.

אני מאמינה כשהמטופל שותף לתחושות בטיפול, הוא  חווה את זה בגוף, בפיזי וכך מתחבר יותר לטיפול, מרגיש אותו יותר ומאפשר לזה להיות.

  1. החזרת חלקי נשמה-נחזק את המטופל בכך שנשחרר ממנו חלקי נשמה שלא שייכים לו, ונחזיר אליו את חלקי הנשמה שלו
  2. סליחה ושליחה– נאתר עם המטופל את הגורם, האדם שמשפיע על התסמינים שגורמים לבעיה ונבצע סליחה ושליחה.
  3. נכניס למרכבה את המטופל והמשלימה שלו, את דלקות הגרון והמשלים שלהן ואת תשלובת הסיבות הגורמות לדלקות והמשלימים שלהם.
  4. בסוף טיפול לבדוק האם נדרש טיפול נוסף?
  5. האם הטיפול הגיע למטופל?
  6. בכמה אחוזים הטיפול התקבל?
  7. חמסה על קיבוע הטיפול.

תודה על העזרה בטיפול

תוכן עניינים

עבודות בוגרים
עבודת בוגרים: הטיפול הביואורגונומי ההוליסטי בדרבן – עפרה פורסט

מהו דורבן ברגל Heel Spur? דורבן ברגל הוא זיז בולט בעצם העקב, תופעה נפוצה במיוחד בקרב בני ה-40 ומעלה, וההערכות הן שאחד מכל עשרה אנשים לערך סובל או יסבול מדורבן לפחות פעם אחת בחייו. בעבר האמינו הרופאים כי הכאבים בעקב הרגל נגרמים בעקבות גידולים גרמיים הנוצרים ברגל. היום כבר מבינים שאותם גידולים מהווים תוצאה של

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בטנטון – מאיה להב

טינטון במבט אישי השקט הינו חלק מהותי משלמות הנפש שלי. מקום מפלט ששימש אותי נאמנה מגיל הילדות בין בינות עץ הצאלון מתחת לביתי, בספרייה ובכל מקום שבו נזקקתי לשקט שיתמוך במצוקות בהן נתקלתי- יכולתי להתנתק מקולות הרקע ולשקוע בשקט הפנימי. כמתקשרת ומדיום אני יודעת להבחין בין סוגי הקולות המגיעים אליי, מקשיבה ומתנתקת. כאחת ששומעת חיצונית

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בשיברון לב -אודליה ד. גילרד

טיפול ביואורגונומי הוליסטי בשיברון (כאב) לבאודליה ד. גילרד פברואר 2024 העבודה  מוקדשת לעילוי נשמות הנופלים במלחמה ולתפילת שיבת כל החטופים לביתם בשלום ובמהרה שברון לב שברון לב הינו מושג ריגשי המתאר דיכאון רב, צער גדול, יגון עמוק. תסמונת שברון לב  – ברפואה המערביתתסמונת הידועה בשמה המקצועי –  טַקוֹצוּבּוֹ קרדיומיופתיה (Takotsubo Cardiomyopathy)-  מצב של  כשל לבבי זמני הנגרם עקב

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי בסרטן מיאלומה נפוצה – יעל פז

לפי הרפואה המערבית: מיאלומה נפוצה (Multiple Myeloma) היא מחלת סרטן של תאי פלסמה, הנמצאים במח העצם. במח העצם נוצרים כל התאים המרכיבים את הדם. תאי הפלסמה הם חלק מתאי הדם הלבנים ותפקידם לייצר נוגדנים-חלבונים המסייעים לגופנו להתגונן בפני זיהומים. במיאלומה, תא פלסמה בודד עובר שינוי שגורם לו להתרבות ללא בקרה בתוך מח העצם. המחלה עלולה

קרא עוד »
מערכת השלד
עבודות בוגרים
טיפול ביו-אורגונומי הוליסטי בשילוב עם סו-ג’וק באישיאס – נורית אלטמן

עצב הסיאטיקה – סכיאטיקה שמות רבים: אישיאס/ נשית/ עצב השת/ גיד.  עצב זה הוא העצב העבה והארוך ביותר בגוף האדם. רוחבו כרוחב החלק הכי גדול באגודל של גבר. הוא מתחיל עם שני סיבי עצב היוצאים מהגב התחתון מבין החוליות L4-L5 משני צדי עמוד השדרה.  בהמשך מתחברים אליו מתחת לשריר הפיריפורמיס השריר האגסי הנמצא בעכוז, מתחת

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי בהרטבת לילה – גלי טל

יכולות ההתאפקות של ילדים נבנית בגילאי שנתיים-שלוש, ובגיל ארבע מרבית הילדים כבר שולטים על מתן השתן. הרטבת לילה אצל ילדים היא תופעה בה ילד מאבד שתן בצורה לא רצונית, כאשר גילו מעבר לגיל בו אמורים לשלוט על מתן השתן. זוהי תופעה נפוצה מאוד – בגילאי חמש כ-15-20% מהילדים מרטיבים בלילה. השתן הוא למעשה תוצרי פסולת

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי במחלת רנו – הדס בר דוד פולק

מחלת או תופעת או תסמונת רנו (או ריינו) היא תופעה קלינית הבאה לידי ביטוי בכיווץ כלי הדם בפריפריה, בדרך כלל בתגובה לחשיפה לקור. המקומות השכיחים לתופעת ריינו הם אצבעות הידיים והרגליים, אולם התופעה עלולה להופיע גם בקצוות נוספים: קצה האף, תנוכי האוזניים, הלשון והפטמות – במקרים נדירים. התופעה נגרמת על ידי פגיעה בתהליכי הוויסות בכלי

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי בילד דחוי – כרמית קשאני

הידע התאורטי מנחם (שם בדוי)- ילד אשר התקשה בסיטואציות חברתיות. יכול להיכנס למריבות וויכוחים שגרמו לבני כיתתו, בין היתר, לוותר על הקשר עמו. סובל מהפרעת קשב וריכוז והפרעת ויסות חושי. הוא נוטה להגיב בצורה אימפולסיבית ומתקשה מאוד להירגע ולווסת את תחושותיו. נוטה לווכחנות ומרבה לתפוס אירועים ב”שחור או לבן”. אין אמצע. להבנתו עצם השהות בבית

קרא עוד »
עבודות בוגרים
טיפול ביואורגונומי הוליסטי במגרנות – יסמינה עבד אל חלק

לכאבי ראש עלולות להיות אלף ואחת סיבות. על פי הרפואה הסינית, הרי שבדומה לבעיות אחרות מעידים הכאבים על מצבים של חוסר איזון בגוף מבחינה פנימית, בין אם באנרגיית הצ’י, באחד מחמשת היסודות, בדם או בכל דבר אחר. השאיפה לכן היא להחזיר את הגוף לאיזון ובכך לשפר משמעותית את המצב, פנימית וחיצונית. באמצעות השבת האיזון ומילוי

קרא עוד »